با حضور فرماندار لالی صورت گرفت

جلسه هماهنگی بخشداران و دهیاران به منظور بازگشایی مطلوب مدارس

لالی (پانا) - صبح امروز جلسه هماهنگی دهیاران و آموزش و پرورش لالی به منظور آمادگی جهت بازگشایی مدارس در محل فرمانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۴۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی بخشداران و دهیاران به منظور بازگشایی مطلوب مدارس

در این جلسه فرماندار لالی ضمن تاکید به بخشداران و دهیاران جهت همکاری در بازگشایی مدارس و تجهیز آموزشگاه ها به وسائل کمک آموزشی به دهیاران در خصوص رفع مشکلات برق، آب، مسائل بهداشتی و ... در مدارس روستایی تاکید کرد .

گودرز ترکی زاده تصریح کرد : دهیاران روستاها در بخش حتی و مرکزی با وجود محدودیت های مالی و اعتباری که وجود دارد انشالله امسال هم مانند سال های قبل تمام تلاش خود را در جهت همکاری برای رفع مشکلات موجود مدارس به کار خواهند برد .

در ادامه این برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لالی ضمن تقدیر از همه همکاری های به عمل آمده از سوی فرماندار، بخشداران و دهیاران عنوان کرد : همه ما در هر مقام و جایگاهی باید در راستای تکریم جایگاه معلم و آموزش و پرورش اقدام کنیم تا باکمترین مشکلات بتوان به تربیت دانش آموزانی که آینده کشور در دست آن هاست اقدام کرد .

مصطفی فاریابی با تشکر از فرماندار و بخشدار و دهیاران جهت همکاری و تعامل با اداره آموزش و پرورش و مدیران شهر و روستا اعلام کرد : شرط توسعه در هر شهر و روستا نیروی انسانی معتقد و متعهد برای ساختن نیروی متخصص است که باید در آموزش و پرورش تربیت شود لذا در این راه تمام ارکان جامعه و ادارات باید یاری کنند تا این نیروی متخصص با کمترین مشکل و به نحو مطلوبی تربیت و در اختیار جامعه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار