عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ستودنی است / اولویت آستان قدس تولید و اشتغال باشد

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با مسئولان خادمیاران رضوی عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل را درخشان، قابل تحسین و ستودنی دانست.

کد مطلب: ۹۵۴۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل ستودنی است / اولویت آستان قدس تولید و اشتغال باشد

آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با مسئولان خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس استان اردبیل اظهارداشت: عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در طول این یکسال ستودنی است.

او با اشاره به اینکه نمایندگی های آستان قدس رضوی باید پیش از این در سراسر کشور راه اندازی می شد تا برای مردم و مناطق محروم خدمات رسانی کنند افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور در امر بیکاری لذا اولویت آستان قدس تولید و اشتغال برای جوانان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگی آستان قدس رضوی با راه اندازی کوچکترین کارگاه های تولیدی در امر تولید و اشتغال قدم بردارند افزود: باید برای تحکیم اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کشور به این سمت حرکت کنیم تا هم به تولیدات انبوه در کشور برسیم وهم به یک اشتغال قابل توجهی برای جوانان دست یابیم.

عاملی با با اشاره به اینکه معدن های زیادی در جنوب استان نهفته است که می توان گفت سرمایه های عظیم ملی و استان برای ما محسوب می شود افزود: در استخراج این سرمایه های ملی و استانی امروز مسئولان ما غافل مانده اند، که میتوان با کمک همین جوانان امروزی به استخراج و افزایش سرمایه در کشور گام برداشت.

او گفت: گزارش های خوبی از فعالیت های ارزشمند نمایندگی آستان قدس رضوی استان که با مدیریت جهادی این مجموعه ارزشی و جهادی صورت گرفته است شنیده ام که امیدواریم این فعالیت ها مستمر ادامه یابد و شاهد فعالیت های چشمگیر و تاثیرگذاری برای جامعه از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل باشیم.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان نیز در این دیدار گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهیه شده که تا آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع خواهد شد.

کاظم دبیر افزود: توسط نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تاکنون 210 اتوبوس کاروان زیارتی شامل 8 هزار 500 مشهد اولی از مناطق محروم و روستاهای دور افتاده استان به بارگاه امام رضا (ع) اعزام شده است .

اوبا بیان اینکه 110 مورد جهیزیه نیز در طول این یکسال با شناسایی و همکاری موسسه آبشار عاطفه ها تهیه و توزیع شده است افزود: تاکنون بیش از 3 هزار غذای گرم، 200 کیلوگرم گوشت گوسفندی ذبح شده و 2 هزار و 500 بسته ارزاقی اعم از برنج، حبوبات و غیره در بین خانواده های بی بضاعت استان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار