در جلسه هیات عمومی دیوان عالی کشور مطرح شد

تاکید رئیس دیوان عالی بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان

تهران (پانا) - رئیس دیوان عالی بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت پرونده‌هایی که در این زمینه در شعب دیوان عالی مطرح است در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۹۵۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس دیوان عالی بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام احمد مرتضوی مقدم در جلسه هیأت عمومی این هفته دیوان عالی کشور با تاکید بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی رئیس قوه قضائیه در وضع کنونی که دشمن جنگ اقتصادی با کشور جمهوری اسلامی دارد هریک از بخش‌های حاکمیتی وظیفه دارند اقدام حمایتی داشته باشند.

وی گفت: وظیفه ما در دیوان عالی کشور این است که اگر پرونده‌ای در این زمینه در شعب دیوان عالی مطرح است در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و اگر نیاز به دستور رسیدگی فوق العاده باشد اعلام کنند تا اقدام شود.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه درباره بیانات رئیس قوه قضائیه مبنی برآموزش و ارشاد قضایی توده مردم گفت: همکارانی که در مساجد محله‌شان در نماز جماعت شرکت می‌کنند، برای ارشاد و راهنمایی مشکلات قضایی مردم مضایقه نکنند و این از کارهای خیر و حسناتی است که سبب بیرون آمدن مردم از سردرگمی و درنتیجه کاهش ورودی پرونده‌های غیر ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار