والیبال قهرمانی اروپا؛ خروس‌ها برنده جنگ سرگروهی شدند

تهران (پانا) –در دیدارهای امشب والیبال قهرمانی اروپا، فرانسه توانست نبرد صدرنشینی در گروه یک را مقابل ایتالیا با برد تمام کند.

کد مطلب: ۹۵۴۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
والیبال قهرمانی اروپا؛ خروس‌ها برنده جنگ سرگروهی شدند

مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا که به میزبانی مشترک 4 کشور در حال پیگیری است، امروز با برگزاری 8 بازی ادامه پیدا کرد.

در گروه یک که میزبانی آن بر عهده فرانسه است، ابتدا پرتغال در دیداری سرنوشت‌ساز برای دومین بار در تاریخ روبروی تیم ته جدولی و حذف شده‌ی رومانی قرار گرفت اما نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند و تن به شکست 3 بر یک داد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

اما در مهم‌ترین بازی امشب، جدال حساس و تماشایی دو تیم مدعی فرانسه و ایتالیا که جنگ صدرنشینی این گروه هم بود با برد 3 بر یک فرانسه تمام شد و خروس‌ها با کسب دومین برد متوالی مقابل ایتالیا توانستند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.

بدین ترتیب از گروه یک تیم‌‍‌های فرانسه، ایتالیا، بلغارستان و یونان راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

در گروه 2 و به میزبانی بلژیک، آلمان که با پیروزی مقابل اتریش به حضور در مرحله حذفی امیدوار شده بود به مصاف اسلواکی رفت و در سه ست متوالی به پیروزی رسید. این ششمین برد متوالی آلمان مقابل اسلواکی بود که سند صعود آنها به مرحله حذفی را امضا کرد.

سپس بلژیک در حساس‌ترین مسابقه این گروه مقابل در نبرد صدرنشینی صربستان را پیش‌رو داشت اما نتوانست مقابل این تیم قدرتمند عملکرد خوبی داشته باشد و تن به شکست 3 بر صفر داد.

در گروه 3 که اسلوونی میزبانی آن را بر عهده دارد، در اولین بازی دوئل صدرنشینی بین میزبان و روسیه برگزار شد. دیداری که با برد 3 بر صفر روسیه تمام شد تا این تیم با اقتدار کامل صدرنشین شود.

سپس فنلاند در دیداری سرنوشت‌ساز روبروی تیم صعود کرده ترکیه قرار گرفت و در دیداری جذاب این تیم را 3 بر 2 شکست داد تا به عنوان تیم چهارم راهی مرحله بعد شود.

از گروه 3 تیم‌های روسیه، اسلوونی، ترکیه و فنلاند به مرحله یک هشتم رسیدند.

اما در گروه 4 و به میزبانی هلند، اوکراین برای قطعی کردن صعودش تیم ته جدولی استونی را پیش‌رو داشت و توانست با پیروزی 3 بر صفر به هدفش برسد.

در آخرین بازی این گروه هم هلند که پیش از این صعودش به مرحله حذفی قطعی شده بود، به مصاف جمهوری چک رفت و تن به شکست 3 بر 2 داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار