لیگ قهرمانان اروپا؛ تحقیر تلخ رئال مادرید و زیدان در خانه پولدارها

۳ امتیاز شیرین از دست یوونتوس پرید

تهران (پانا) –در شبی که یوونتوس در مادرید متوقف شد، پاری سن ژرمن توانست در نبردمقابل رئال مادرید به پیروزی قاطع برسد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ تحقیر تلخ رئال مادرید و زیدان در خانه پولدارها

هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 بازی در 4 گروه به پایان رسید.

در گروه یک این رقابت‌ها و در مهم‌ترین بازی امشب، پاری سن ژرمن در غیبت 3 ستاره بزرگش به امید طلسم‌شکنی در پاریس از شاگردان زیدان در رئال مادرید پذیرایی کرد و توانست از بحران این روزهای رئال مادرید استفاده کامل را داشته باشد و با پیروزی قاطع 3 بر صفر زمین را ترک کند.

آنخل دی‌ماریا مرد شماره یک این بازی بود که در نیمه اول توانست دبل کند و با گل‌های دقایق 14 و 33 تیمش را برنده به رختکن بفرستند. دیگر گل پاریسی‌ها را در این بازی مونیر در دقیقه اول وقت اضافه نیمه دوم به ثمر رساند تا تیمش برای اولین بار در تاریخ بتواند در پاریس مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد.

دیگر بازی این گروه بین کلوب بروژ و گالاتسرای با تساوی بدون گل تمام شد، نتیجه‌ای که حسرت تاریخی گالا را برای پیروزی مقابل بروژ نگه داشت.

در گروه 2، ابتدا تیم آماده المپیاکوس که 8 بازی آخر رسمی‌اش را با برد تمام کرده بود به مصاف تاتنهام نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان رفت و توانست بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی 2 بر 2 تعویض کند اما همچنان در حسرت تاریخی برد مقابل تاتنهام باقی بماند.

سپس بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا روبروی تیم پرسابقه و قدیمی ستاره سرخ قرار گرفت و با گل‌های کومان، لواندوسکی و مولر به پیروزی 3 بر صفر دست یافت و برای دومین بازی متوالی این تیم را شکست داد.

از گروه 3، شاختار دونستک که آخرین شکست خانگی‌اش مقابل منچسترسیتی در فصل قبل لیگ قهرمانان بود، یکبار دیگر مقابل این تیم پرستاره صف‌آرایی کرد اما باز هم حرفی برای گفتن نداشت و تن به شکست 3 بر صفر داد تا کابوس گواردیولا برای این تیم زنده بماند.

سپس دینامو زاگرب قهرمان کرواسی در حضور هوادارانش مقابل آتالانتا جشنواره گل راه انداخت و به پیروزی 4 بر صفر رسید.

در گروه 4 و در یکی دیگر از مهم‌ترین بازی‌های این هفته، اتلتیکو مادرید تیم مدعی یوونتوس را با کریس رونالدو پیش‌رو داشت و توانست بازی 2 بر صفر باخته را برگرداند و با تساوی 2 بر 2 از زمین خارج شود.

تیم بحران‌زده بایرلورکوزن که با دو بازی بدون برد پا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان گذاشته بود، در دیداری خانگی به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت و تن به شکست 2 بر یک داد تا تیم روسی انتقام شکست سال 2014 را از لورکوزن بگیرد و برای اولین بار در تاریخ این تیم را شکست دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار