مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: جشنواره موسیقی مقاومت شاید به دهه فجر موکول شود

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از احتمال برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: جشنواره موسیقی مقاومت شاید به دهه فجر موکول شود

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان برگزاری این جشنواره مقارن با ماه محرم شده است، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم که هم اکنون برگزار شود یا آن را به دهه فجر موکول کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: با توجه به اعتقادات مذهبی ما معمولا از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر اجرای برنامه های موسیقیایی را نخواهیم داشت.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه اجرای چندین برنامه متنوع را نیز برای دهه فجر پیش بینی کرده ایم هنوز برنامه ریزی قطعی انجام نشده اما بهمن ماه و یکی از اعیاد را پس از محرم و صفر برای اجرای این جشنواره در نظر داریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال نیز گفت: برنامه های زیادی برای این ایام تدارک دیده شده است و جدول آن را تا قبل از مهر ماه می بندیم و پس از نهایی شدن، آنها را اعلام خواهیم کرد.

فاضلی زاد در ادامه با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای اربعین حسینی نیز گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی طی ایام اربعین حسینی برنامه های مختلفی را در شهرستان قصرشیرین، مرز خسروی و ورودی مرز خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اجرای تعزیه، نمایش های خیابانی، برپایی نمایشگاه و نمایشگاه عکس را از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار