نشست شورای برنامه ریزی ستاد اقامه نماز منطقه 5 کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

کرمانشاه (پانا) - نشست شورای برنامه ریزی ستاد اقامه نماز منطقه 5 کشور صبح امروز با حضور نمایندگانی از استان های ایلام،کردستان،خوزستان،همدان،لرستان به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای برنامه ریزی ستاد اقامه نماز منطقه 5 کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت:ستاد خودش را برای انجام تمهیدات لازم در استان های مرزی برای اقامه نماز زائرین در پیاده روی مراسم اربعین آماده می کند.

وی افزود:از آنجا که دو الی سه میلیون زائر تردد می کنند ما وظیفه داریم که در این حجم زیاد بتوانیم امکانات را برای نماز آنان فراهم کنیم.

این مقام مسؤول در ادامه گفت:این امکانات در دو بخش هستند.اول اینکه دستگاه های اجرایی که امکانات و تمهیداتی را در جاده ها دارند بتوانند ظرفیت ها را برای اقامه نماز فعال کنند و دوم اینکه مردم و موکب ها برای موضوع مهم نماز اهمیت ویژه ای قائل باشند و امکانات لازم را فراهم نمایند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز اظهار کرد: استان هایی که در مسیر مرزهای خروجی هستند از جمله کرمانشاه،خوزستان،ایلام و ... امروز برای بررسی تمام مسیرها دور هم جمع شده اند تا برای پرپایی نمازخانه ها،مساجد و تمام مکان هایی که باید موکب ها و چادرها در طول مسیر برای اقامه نماز به پا شوند هماهنگی های لازم انجام شود.

محمود مظفر در پایان سخنانش گفت:تمامی این اماکن،موکب ها و چادر ها موظفند در طول مسیر هر دو طرف مرز به صورت شبانه روزی به زائرین خدمات ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار