در ادامه دیدار های هفتگی با خانواده های معظم شهدا صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه با خانواده گرانقدر شهید والا مقام سید داود شبیری

زنجان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیات همراه، با حضور در منزل شهید والا مقام سید داود شبیری با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان و هیات همراه با خانواده گرانقدر شهید والا مقام سید داود شبیری

ابراهیم رفیعی در این دیدار ها ضمن تاکید بر اینکه "برای ما توفیق بزرگی است که برای عرض ارادت خدمت خانواده های محترم شهدای استان برسیم" ابراز داشت: شهیدان همیشه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می خورند و ما باید سعی کنیم که به لطف خدا به ما نیز نظری داشته باشند.

فرنشین آموزش و پرورش استان در این دیدار صمیمی اظهار داشت:خانواده های معظم شهدا ، مایه عزت ، آبرو و سرافرازی ملت ایران هستند و ما همواره به توصیه ها و راهنمایی این عزیزان نیازمندیم.

رفیعی در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای والد گرانقدر شهید شبیری ابراز داشت : ما امنیت، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما باشد .

در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به خانواده شهید گرانقدر اعطا گردید.

گفتنی است ؛مداح شهید سید داود شبیری در دوم خرداد ماه سال ۱۳۴۵ در یک خانواده ی مذهبی به دنیا آمد،قبل از مدرسه در مکتب خانه قرآن فعالیت داشته و از سن هشت سالگی فرائض دینی را انجام می داد،بعد از دوره ابتدایی و متوسطه در مدرسه انوری در مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی فعالیت داشت؛این شهید والا مقام سال ١٣٦٢ قبل از عملیات خیبر مسئول تبلیغات گردان ولیعصر بود و در عملیات خیبر مجروح گردید و نهایتا در عملیات کربلای۸ در منطقه ی شلمچه،روح سید همچون کبوتری به آسمان پر میکشد و مهمان همیشگی خدا گردید.

لازم به ذکر است ؛ سید یوسف شبیری برادر این شهید بزرگوار در پایتخت شور و شعور حسینی یکی از مادحین بوده و فعالیت فرهنگی میکند و در این دیدار به بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار