برگزاری مسابقه آزاد دو همگانی شهری در شیراز

شیراز (پانا) - مسابقه دو همگانی شهری در شیراز با محوریت معرفی بافت تاریخی شیراز به صورت آزاد کشوری در مهرماه و در شیراز برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه آزاد دو همگانی شهری در شیراز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری مسابقه دو همگانی شهر در سطح ملی در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقه علاوه بر جنبه ورزشی با هدف معرفی بافت تاریخی و فرهنگی برگزار می شود.

ابراهیم گشتاسبی راد، افزود: این مسابقه از ارگ کریمخان زند آغاز شده و در همین محل پایان می یابد و شرکت کننده در طول مسیر ۸کیلومتری بیشتر جاهای تاریخی و مذهبی مانند حرم های شاهچراغ (ع) و سید علاءالدین (ع)، مجموعه زندیه، بازار وکیل،طاق ها و گذرهای تاریخی و غیره را مشاهده می کنند.

او ضمن اشاره به آماده بودن زیرساخت های این مسابقه، از احتمال بین‌المللی برگزار شدن این مسابقه در سال آینده و در مسیر طولانی‌تر خبر داد.

در ادامه یحیی زارع، مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه این مسابقه دو شهری همراه با نقشه خوانی است، گفت: سه کیوسک کنترل محل همراه با سه نقشه برای شرکت کننده‌ها در نظر گرفتیم که هر دونده با پایان هر مسیر و رسیدن به محل کنترل نقشه بعدی را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به ملی بودن این مسابقه افزود: برای شرکت‌کنندگان غیر شیرازی دو شب اقامت رایگان درنظر گرفته شده و این مسابقه فقط ویژه آقایان است، همچنین علاقمندان می‌توانند تا چهارم مهر در سامانه shiraz.shahrsport.com ثبت نام کنند، مسابقه 5 مهر ساعت 8 صبح آغاز می شود و ورود برای عموم افراد آزاد بوده و ورودی رایگان است.

به گفته‌ی او نفر اول تا پنجم به ترتیب از مبلغ 3 میلیون تومان و ... دریافت می کنند و ده‌ها جایزه غیرنقدی دیگر نیز به قید قرعه برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار