در گفت‌وگو با پانا

حسن روشن: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما وضع موجود نشان می‌دهد پرسپولیس برنده دربی است

مدیریت استقلال باید اصلاح شود

تهران (پانا) – پیشکسوت فوتبال استقلال معتقد است وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر و بدون برد بودن این تیم در فصل جدید لیگ برتر، باعث خواهد شد تا دربی روز یکشنبه با برد پرسپولیس تمام شود.

کد مطلب: ۹۵۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حسن روشن: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما وضع موجود نشان می‌دهد پرسپولیس برنده دربی است

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در مورد آمادگی استقلال در آستانه دیدار سنتی با پرسپولیس در دربی شهر گفت: «استقلال در کل وضع خوبی ندارد. به نظرم استراماچونی مربی خوبی نیست. من نمی‌دانم با وضعی که استقلال دارد و نتایجی که کسب کرده این مربی چطور می‌تواند جواب هواداران را بدهد. البته بازی‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما وضع موجود نشان می‌دهد پرسپولیس برنده دربی است و استقلال این بازی را با شکست تمام می‌کند. در سمت مقابل پرسپولیس قبل از دربی یک بازی برده است و این موضوع می‌تواند به آنها کمک کند.»

روشن در خصوص تبعات شکست احتمالی استقلال در دربی روز یکشنبه گفت: «وضعیت استراماچونی در صورت برد و باخت در دربی برای ما فرقی ندارد. او الآن می‌گوید من تیم را نبستم، اگر مربی هم عوض شود، مربی جدید هم می‌گوید تیم را من نبستم. باید مدیریت استقلال اصلاح شود تا تیم اوضاع بهتری داشته باشد.»

روشن در خصوص وضع مطالبات استقلال که صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه را با مشکل مواجه کرده است گفت: «وزیر ورزش در جلسه با پیشکسوتان از پرداخت پول به باشگاه صحبت کرد و گفت جای هیچ نگرانی وجود ندارد و همچنین قول داد که هیچ تهدیدی در خصوص حذف استقلال از آسیا وجود نخواهد داشت.»

وی در ادامه درباره اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال گفت: «مدیریت استقلال ضعیف است. مهم‌ترین ضعف استقلال نداشتن کمیته فنی است و اگر هم این کمیته باشد افرادی که در آن حضور دارند اختیار لازم را ندارند. باید هر هفته افراد حاضر در کمیته سرمربی و تیم را ارزیابی و نکات ضعف و قوت را بگویند ‌ضمن اینکه این افراد فقط حکم کمیته فنی را نداشته باشند بلکه بتوانند نظر و ایده بدهند.»

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: «ما زمانی که بازی می‌کردیم سالی یک بار مدیرعامل را می‌دیدیم اما الآن مدیرعامل از ریز امور و حتی اردوها خبر دارد. وزیر هم انتقاد‌هایی از فتحی کرد، اما اعلام کرد که قصد تغییر در مدیریت استقلال را ندارد.»

وی در ادامه درباره اجرایی نشدن قانون 90 به 10 برای حضور تماشاگران در دربی تهران گفت: «طبیعی بود که کنترل این قانون در ایران کار خیلی سختی باشد. در همه جای دنیا هر تیمی استادیوم خاص خودش را دارد و میزبان هر مسابقه با قانون ۹۰ به ۱۰ مسابقه را برگزار می‌کنند اما در ایران کنترل این موضوع خیلی دشوار است. مگر می‌شود فقط ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار پرسپولیسی‌ها گذاشت؟ اگر می‌گفتند ۶۰ به ۴۰ باشد منطقی‌تر بود، اما کاملاً مشخص بود که اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ اصلاً شدنی نبود.»

روشن در پایان به اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان اشاره کرد و گفت: «برانکو یک روان‌شناس خیلی خوب بود، او در زمان بلاژویچ به فوتبال ایران آمد تا در کنار سرمربی روانشناس باشد، در ایران به او بها دادند و توانست با فنون روانشناسی که یاد گرفته است، پرسپولیس را به موفقیت برساند اما در الاهلی نتوانست نتیجه بگیرد و عرب‌ها هم تا یک مربی نتواند نتیجه بگیرد و در دو بازی ببازد او را اخراج خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار