رئیس دیوان عالی کشور: مدرسه، نقطه عطف پرورش جوانان  آینده‌دار کشور است

تهران (پانا) - همایش تجلیل و بزرگداشت شهدای فرهنگی منطقه 11، با حضور آیت‌الله احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور، محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پروش منطقه، مسئولان و فرماندهان بسیج دانش آموزی و سپاه محمد رسول الله (ص) شهر تهران و مدیران و فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس منطقه 11 در تالار محراب منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دیوان عالی کشور: مدرسه، نقطه عطف پرورش جوانان  آینده‌دار کشور است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 11، آیت‌‌الله مرتضوی مقدم در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در جامعه اسلامی، بصیرت حسینی باید در تمامی ابعاد فرهنگی توسعه یابد و در راس آن آموزش و پرورش قرار دارد. آموزش و پرورش یک منبع پهناور و عظیم را در اختیار دارد که شامل مدیران، دبیران و همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان و خانواده‌های آنهاست که با سعی و کوشش و تلاش در مدارس، فرهنگ بصیرت حسینی را پویا و زنده نگه داشته‌‌اند.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه بیان کرد: وظیفه معلم و مربی هدایت دانش‌آموزان در جهت فرهنگ بصیرت حسینی و ایجاد انگیزه بالا برای انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است و مدرسه نقطه عطف پرورش جوانان آینده‌دار کشور است.

محمدحسین لونی، مدیر منطقه، نیز ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آغاز سال تحصیلی جدید، تلاش و کوشش همکاران فرهنگی را برای تجلیل از مقام شهدا مایه افتخار و سربلندی جامعه فرهنگی بر شمرد و شهدا را الگویی برای تربیت نسلی پویا و پرامید برای جامعه بیان کرد

در پایان این مراسم از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل شد و یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار