کواکبیان: آتش‌سوزی تاسیسات نفتی آرامکو عربستان ربطی به ایران ندارد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آتش‌سوزی تاسیسات نفتی آرامکو عربستان ربطی به ایران ندارد گفت که پیروان فرهنگ عاشورا در برابر هرگونه تهدید و تحریم‌های ظالمانه امثال ترامپ خواهند ایستاد.

کد مطلب: ۹۵۴۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کواکبیان: آتش‌سوزی تاسیسات نفتی آرامکو عربستان ربطی به ایران ندارد

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در مراسم شب هفتم شهادت شهدای کربلای حسینی در حسینیه اعظم فرحزاد با اشاره به برخی تهدیدها و تحریم‌های آمریکا علیه ایران به استراتژی و فریب حداکثری ترامپ و موضوع کذب نسبت دادن آتش‌سوزی آرامکو عربستان به ایران اشاره و اظهار کرد: مادامی که تحریم‌های امریکا ادامه داشته باشد و نگذارند مردم ایران به راحتی نفت بفروشد و پول آن را منتقل کند فریبکاری برای مذاکره به جایی نخواهد رسید ، بدانید پیروان فرهنگ عاشورا در برابر هرگونه تهدید و تحریم‌های ظالمانه امثال ترامپ خواهند ایستاد.

نماینده تهران با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام فقیهی و چند نفر از شورایاران درخصوص بافت فرسوده و طرح تفصیلی و مشکل مهم چهل ساله اسناد فرحزاد قول داد تا در نشستی در فرمانداری تهران با حضور مسئولان ذیربط موضوع را پیگیری نماید.

وی افزود: اگر در زمان رژیم ستم‌شاهی عده‌ای از وابستگان دربار پهلوی اسناد را به نام خودشان زده‌اند روش آن ها ستمگرانه بوده‌ لذا ستاد اجرایی فرمان امام باید اسناد حدود ده هزار نفر مردم را به رسمیت شناخته و مشکل چهل ساله مردم را حل کند.

کواکبیان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب چندین استاندار و چندین فرماندار و چندین شهردار آمده‌اند و رفته‌اند اما ما باید با این وضعیت بغرنج مردم همچنان خجالت بکشیم که چرا نباید این مشکلات حل شود و چرا وضعیت کوچه‌های تنگ و باریک و ریزدانه‌های آن هم در منطقه 2 اینگونه است!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار