کاوه آفاق و علی مصفا به فیلم «لامینور» اضافه شدند

تهران(پانا)- کاوه آفاق و علی مصفا بازیگران جدید فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی هستند.

کد مطلب: ۹۵۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کاوه آفاق و علی مصفا به فیلم  «لامینور» اضافه شدند

علی مصفا بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی به تازگی برای بازی در فیلم «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی اضافه شده است.
این بازیگر پیش از این سابقه بازی در فیلم‌های «پری»، «لیلا»، «دختردایی گمشده»، «میکس»، «آسمان محبوب» به کارگردانی داریوش مهرجویی را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین قابل ذکر است کاوه آفاق خواننده و آهنگساز شناخته شده پاپ و راک در تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی ایفای نقش می‌کند.
این خواننده که در سال‌های گذشته با گروه راک ایرانی به نام د ویز The ways فعالیت می‌کرد، خواننده، ترانه ساز و آهنگساز آهنگ‌های معروفی، چون «شال»، «اتاق آبی»، «عطر تو»، «قصه زیرزمین» و ... است و چندین تجربه بازی در تئاتر دارد.

مهرجویی بعد از فیلم اشباح پس از ۶ سال با لامینور به فیلمسازی روی آورد. از نکات ویژه این فیلم همکاری دوباره داریوش مهرجویی با علی نصیریان و عزت الله رمضانی فر پس از ۴۰ سال می باشد. رضا درمیشیان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. نویسندگی این فیلم را خود داریوش مهرجویی به همراه همسرش وحیده محمدی فر به عهده دارند.
«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی ، طراحی لباس گلناز گلشن، طراحی صحنه امیر حسین حداد و مدیریت تولید فواد بوربور با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار