تدابیر لازم برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس انجام گرفته است

مراغه (پانا)- فرماندار مراغه از تدابیر لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس در سالتحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۴۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تدابیر لازم برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس انجام گرفته است

حمید شکری در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: با سازماندهی انجام شده توسط مسئولان آموزش و پرورش ،هیچ کلاس درسی در مهر98بدون معلم و مدیر نخواهد بود و معلمان در تمامی کلاس های درسی حتی در دورترین نقاط روستایی حضور خواهند یافت.

وی افزود : سازماندهی نیروی انسانی با قوت پیگیری شده و با برنامه ریزی انجام شده معلمان در تمام کلاس های درسی حاضر می شوند.

وی ادامه داد:افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی ،خط مقدم آموزش و پرورش است و مسئولان این سازمان باید به آن توجه بیشتری نمایند تا این روند حالت صعودی خود را ادامه دهد.

رییس ستاد پروژه مهر مراغه اضافه کرد : آغاز سالتحصیلی امسال همزمان با ایام محرم و هفته بزرگداشت دفاع مقدس است لذا برنامه های آغازین سالتحصیلی جدید با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت و نشاط در بین دانش آموزان تدوین و برنامه ریزی شود.

سرپرست آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: مراسم آیین ورودی پایه هفتم با عنوان جوانه ها و آیین ورودی پایه اول ابتدایی با عنوان شکوفه ها به طور همزمان در 31شهریورماه در تمامی مدارس و به صورت پایلوت در دبیرستان شهید صارمی و دبستان مقداد شاهد برگزار خواهد شد.

محمود رضایی افزود : آیین نواخته شدن زنگ آغاز سالتحصیلی جدید نیز اول مهرماه در دبیرستان شاهد زهرای مرضیه با حضور میهمانان و مسئولین برگزار می شود.

وی ادامه داد: تاکنون 95درصد ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت شده و از لحاظ ثبت نام پیش دبستانی ها ،شهرستان رتبه دوم استان را دارد و همچنین 94درصد ابلاغ معلمان در سامانه ثبت شده است.

رضایی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید بیشترین نیاز شهرستان در مقطع آموزش ابتدایی بود که با تدبیر صورت گرفته مشکلی در این مقطع نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار