بهره گیری از ظرفیت هنرستان ها اولویت کمیته تعمیر و تجهیز پروژه مهر است

ارومیه (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: امسال در راستای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری برای اولین بار با اجرای تبصره 75 از ظرفیت هنرستان ها برای پایش و رفع مشکلات موتورخانه مدارس تحت عنوان" طرح هجرت فنی" استفاده شد، که بر این اساس هنرآموزان رشته تاسیسات هنرستان شهید نادر علیزاده با نظارت اساتید از موتورخانه های مدارس بازدید و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام نموده اند.

کد مطلب: ۹۵۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از ظرفیت هنرستان ها اولویت کمیته تعمیر و تجهیز پروژه مهر است

ابراهیم حیدری کیا ضمن تبریک پیشاپیش آغاز سالتحصیلی جدید ، بهار تعلیم و تربیت خدمت همکاران، دانش آموزان و والدین عزیز و با ابراز خرسندی از موفقیت دانش آموزان ساعی و تلاشگری که حاصل زحمات چندین ساله خود را برداشت کرده و در آزمون کنکور سراسری پذیرفته شده اند، اظهارداشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته کارگروه حوزه معاونت پشتیبانی با برنامه ریزی و تدابیر لازم آماده استقبال از سالتحصیلی جدید است.

وی افزود: کارگروه تعمیر و تجهیز ، تجهیزات مورد نیاز مدارس را برابر درخواست مدیران شامل 470 میز و نیمکت، 230 صندلی دسته دار و 27 میز و صندلی معلم در 2 نوبت توزیع کرده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه 2 ارومیه با اشاره به اینکه توزیع کتب درسی دوره ابتدائی از 10 شهریور شروع و 26 شهریور به اتمام خواهد رسید، افزود: از 27 لغایت 29 شهریور نیز توزیع کتب درسی دوره متوسطه دوم نظری انجام خواهد شد.

حیدری کیا ادامه داد: در حوزه تعمیرات بخشی از امورات مربوطه از محل اعتبارات مدارس و بخش دیگر از محل اعتبارات عمرانی تخصیص یافته انجام شده است و علی رغم مشکلات موجود در تامین اعتبارات لازم برای اجرای طرح هجرت در سالتحصیلی 98-99 این طرح در 70 مدرسه از مدارس تابعه انجام یافته است.

وی به برنامه ها و فعالیت های این معاونت در راستای شاداب سازی فضای مدارس اشاره کرد و گفت: در زمینه شاداب سازی فضای مدارس، ضمن هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرائی از جمله سازمان زیباسازی، شهرداری های مناطق و آتش نشانی اقدامات لازم در بعضی از مدارس صورت گرفته و در برخی نیز در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در پایان ابراز امیدواری کرد شاهد حضور با نشاط دانش آموزان همزمان با اول مهر در مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار