توزیع اقلام ورزشی در قالب کاروان ورزشی مهر و نشاط در مدارس منطقه ی مرحمت آباد .

ارومیه (پانا) - جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه ی مرحمت آباد با حضور اکثریت اعضا در محل اتاق ریاست اداره برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اقلام ورزشی در قالب کاروان ورزشی مهر و نشاط در مدارس منطقه ی مرحمت آباد .

رئیس آموزش وپرورش منطقه در این جلسه ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ، به ارائه گزارش در خصوص میزان پیشرفت مصوبات جلسات قبل پرداختند .

محرابی ضمن اشاره به پروژه های عمرانی اجرا شده برای آماده سازی مدارس در منطقه گفت : در 17 مدرسه طرح حیاط پویا اجرا شده و طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی در سطح منطقه در حال اجرا است .

محرابی در ادامه به تشریح مهم ترین اقدامات اداره در ساماندهی نیروی انسانی و نیروهای حق التدریس و نهضتی و ساماندهی فضای آموزش و پرورش با توجه به افزایش کلاس و دانش آموزان اشاره کردند .

در ادامه بخشدار محترم ضمن تشکر از ارائه گزارش و اقدامات صورت گرفته توسط ریاست اداره آموزش وپرورش از برگزاری مانور بازگشایی نمادین مدارس دوم شهریور در سطح عالی ابراز خشنودی کردند و تاکید کردند که مدارس برای فصل سرما سوخت زمستانی خود را تامین کنند .

صمدی با اعلام این خبر که اقلامی از طرف کانون پرورش فکری فرستاده شده که در صدد توزیع آنها در منطقه هستیم به دانش آموزان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اشاره و بر حمایت از دانش آموزان مذکور تاکید کردند .

در ادامه این جلسه اعضای شورا پیرامون روند سرویس حمل ونقل دانش آموزان ، وضعیت فضاهای آموزشی و روند امور آموزش و پرورش در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی بحث و تبادل نظر گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار