دختر دهه هفتادی سرکرده باند زورگیری

تهران (پانا) - دختر 20 ساله با تشکیل باند زورگیری از عابران، گوشی تلفن همراه سرقت می‌کرد.

کد مطلب: ۹۵۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دختر دهه هفتادی سرکرده باند زورگیری

به‌گزارش جام‌جم، اسفند سال گذشته فردی به کلانتری 127 نارمک مراجعه و شکایتی مبنی‌بر سرقت به زور یک دستگاه گوشی تلفن همراه سامسونگش به ارزش 400 هزار تومان مطرح کرد و گفت: در حال عبور از خیابان گلستان بودم که دختر جوانی به من نزدیک شد و خواهش کرد تلفن همراهم را برای تماس به او بدهم. او پس از دریافت گوشی‌ام، پا به فرار گذاشت. او را تعقیب کردم که دو نفر مرد جوان حدود 20 ساله با استفاده از چاقو و قفل عصایی من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از فرار آن دختر، دو مردجوان هم با یک دستگاه خودروی پراید سفید از محل گریختند.

با طرح شکایت اولیه در کلانتری، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.با شروع تحقیقات گروهی از کارآگاهان این پایگاه به محل وقوع سرقت مراجعه و در تحقیقات میدانی پلاک خودروی سارقان به‌دست آمد. مالک خودرو که پسر 21 ساله و دانشجویی به نام پرویز بود، شناسایی شد.
با دستگیری پرویز، از شاکی برای شناسایی سارق گوشی دعوت شد و با مراجعه به پایگاه چهارم، پرویز را به‌عنوان یکی از سارقان مورد شناسایی قرار داد.

پرویز که راهی برای فرار از حقیقت نداشت، در بازجویی‌ها گفت: با سارا 20 ساله در خیابان آشنا شدم. با توجه به مشکلات مالی که هر دو داشتیم سارا پیشنهاد داد با استفاده از تهدید و زور دست به سرقت بزنیم. موضوع را به یکی از دوستانم به نام عابد 22 ساله که در محله ما مغازه خیاطی داشت، گفتم تا در سرقت‌ها با ما همکاری کند. شگرد و شیوه کار ما به این صورت بود که با پرسه در خیابان‌های خلوت سوژه خود را از بین افرادی که از لحاظ فیزیکی توانایی مهار او را داشتیم، انتخاب می‌کردیم و سارا به بهانه تماس ضروری با گوشی قربانی به وی نزدیک می‌شد و پس از دریافت گوشی، به سرعت از محل فرار می‌کرد و زمانی که مالباخته قصد تعقیب او را داشت من و عابد با چاقو و قفل عصایی به او حمله‌ور شده و مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادیم. برنامه‌ریزی انجام سرقت‌ها توسط سارا به‌عنوان سرکرده باند صورت می‌گرفت.

با اعترافات پرویز، دیگر متهمان نیز در دو عملیات جداگانه در مخفیگاه‌های خود در خیابان جمهوری و محله بیسیم شناسایی و دستگیر شدند. متهمان به سه فقره سرقت مشابه نیز اعتراف کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار