باستانی:نظارت سازمان دانش‌آموزی بر پایگاه های تغذیه سالم دقیق تر می شود

تهران (پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در جلسه توجیهی مدیران سازمان دانش آموزی در مناطق تهران که در محل اداره کل شهر تهران برگزار شد، راجع به دغدغه خانواده ها برای موضوع سلامت خوراکی های ارایه شده و سامانه شبکه توزیع مواد غذایی مجاز در بوفه های مدارس سخن گفت.

کد مطلب: ۹۵۴۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
باستانی:نظارت سازمان دانش‌آموزی بر پایگاه های تغذیه سالم دقیق تر می شود

باستانی با اشاره به بخشنامه توزیع مواد غذایی در بوفه ها گفت: باتوجه به اینکه انتظاری که از بوفه های مدارس و پایگاه های تغذیه سالم داشتیم تامین نشد، در برخی موارد خوراکی های غیرمجاز ارایه می شد، در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه شبکه توزیع مواد غذایی مجاز در بوفه های مدارس گرفته شد. باتوجه به اینکه سواد جامعه بالا رفته و توجه خانواده ها به فرزندانشان افزایش یافته سعی شد به سمت تغذیه سالم برویم.
باستانی افزود: در نهایت پایگاه تغذیه سالم راه اندازی شد اما برای نظارت دقیق تر به همت سازمان دانش آموزی مرکز تصمیم به راه اندازی سامانه ای برای بوفه ها گرفته شد. این اقدام در گام اولیه به صورت پایلوت در تهران و البرزانجام می شود.
رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: برای شهر تهران در فاز اول ۱۰ تا ۲۰ درصد مدارس این طرح اجرایی می شود و اگر موثر بود تعمیم داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار