ارسال وسایل ورزشی به مدارس استان گیلان

رشت (پانا) - این تجهیزات ورزشی و سلامت در قالب 12 وانت در مدارس مناطق استان گیلان با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع می شود.

کد مطلب: ۹۵۴۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ارسال وسایل ورزشی به مدارس استان گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه اعزام کاروان « مهر با نشاط » گفت: این تجهیزات شامل: انواع توپ های ورزشی، جعبه کمک های اولیه، بسته های آموزشی و ورزشی برای مدارس ابتدایی، چارت های بینایی و انواع سطل ها و انواع البسه ورزشی است. نادر جهان آرای خاطرنشان کرد: این تجهیزات به ارزش 500 میلیون تومان است که در مناطق آموزش و پرورش استان گیلان در 400 مدرسه شهری و روستایی توزیع می شود.
وی با بیان اینکه به مدارس فعال در برگزاری کانون های درون مدرسه ای و المپیاد درون مدرسه‌ای توجه ویژه‌ای خواهد شد، گفت:‌ توسعه و ترویج ورزش در بین دانش‌آموزان و در سطح مدارس استان از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه‌های مختلف و توزیع لوازم ورزشی در مدارس تلاش می‌کنیم تا با افزایش فعالیت‌های بدنی زمینه سلامتی دانش آموزان را بیش از گذشته فراهم کنیم.
گفتنی است در مهر ماه سال گذشته نیز 21 وانت تجهیزات ورزشی به ارزش 140 میلیون تومانبه مناطق مختلف استان گیلان ارسال شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار