مقدمات جذب 200 نفر از آموزشیاران سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی در آموزش وپرورش استان انجام شده است

یزد(پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : مقدمات جذب 120 نفر از مربیان پیش دبستانی مرتبط با آموزش و پرورش و 80 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی که درنوبت های قبلی جذب نشده اند ، انجام شده و با تایید نهائی وزارت ، امسال درمدارس استان جذب می شوند.

کد مطلب: ۹۵۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مقدمات جذب 200 نفر از آموزشیاران سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی در آموزش وپرورش استان انجام شده است

"علیرضا جلالی" در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به مراجعات مکرر افراد جویای کار به اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : تنها راه جذب نیرو در آموزش و پرورش برای دارندگان مدارک دانشگاهی مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت از طریق ماده 28 است که ثبت نام دراین آزمون استخدامی بزودی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهدشد.

وی با یادآوری این نکته که "شفافیت معجزه می کند" مهمترین رویکرد برنامه های حوزه مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش درسالجاری را مبتنی برشفاف سازی دانست وگفت: "شفاف سازی با این هدف که تمامی داشته ها برای کسانی که می خواهند برنامه ریزی و یا استفاده کنند به صورت روشن و واضح مشخص باشد."

"جلالی " توسعه نرم افزارهای الکترونیکی را یکی از راه های ارائه شفاف اطلاعات اداری و مالی به فرهنگیان دانست و گفت : امسال سعی خواهیم کرد با طراحی و راه اندازی نرم افزارهای موبایلی بهره برداری از خدمات رفاهی را برای همکاران آسان کنیم.

ایشان ارائه خدمات حمایتی ، بیمه ای ، درمانی ، رفاهی و اسکان نوروزی را در اولویت دانست و گفت: سعی خواهیم کرد تمام این موارد در یک نرم افزار دراختیار ذینفعان قرار بگیرد.

وی به پیگیری های مستمرو مداوم صورت گرفته از سوی مدیر کل و کارشناسان حوزه معاونت مالی و اداری برای تحقق مطالبات فرهنگیان به ویژه پاداش پایان خدمت ، حق الزحمه نیروهای خرید خدمات ، حق التدریس ها و ... اشاره کرد و گفت تمام اسناد مطالبات فرهنگیان احصاء شده و به کرات پیگیر وصول آن بوده و هستیم.

این مسئول با توجه به پرداخت نیمی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان و پیرو رایزنی های وزارت آموزش وپرورش با سازمان برنامه و بودجه اظهار امیدواری کرد مطالبات فرهنگیان به زودی پرداخت شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش استان از نظارت و شفاف سازی کمک های مردمی به مدارس در سال تحصیلی جاری خبرداد و افزود : مدیران مدارس موظف شده اند کلیه کمک های مردمی را به صورت شفاف فصل بندی نموده و برنامه های سالیانه مدرسه خود را نیز به آموزش وپرورش متبوع خود ارائه کنند و در یک تفاهم نامه با مدیر آموزش و پرورش و نظارت انجمن اولیا ومربیان این وجوه دربرنامه های تدبیر یا تعالی مدرسه هزینه شود .

"علیرضا جلالی " همچنین تشکیل تیم های تخصصی نظارت بر امور مالی و اداری مدارس را یادآورشدو افزود : این تیم های با عضویت افراد با تجربه ومتخصص با کارت شناسائی مخصوص به مدارس اعزام می شوند و بس از بررسی مسائل مالی واداری ، گزارش وضعیت هر مدرسه را به مسئولین ذیربط گزارش خواهند کرد.

"جلالی" در مورد تخصیص سهمیه کاغذ به مدارس نیز گفت : سهمیه کاغذ شهرستانها و مناطق براساس سرانه دانش آموزی هر شهرستان ، منطقه توزیع شده است و در مرحله بعدی برای کسانیکه نیاز به کاغذ دارند در تلاش هستیم کاغذ با ارز نیمائی تهیه کنیم.

ایشان درپایان به بهسازی و بازسازی مهمانسرای فرهنگیان استان درمشهد مقدس با هزینه افزون بر3 میلیارد تومان اشاره کرد وگفت : این مبلغ صرف بازسازی سیستم گرمایشی وسرمایشی و بهسازی لابی و سالن غذا خوری شده است.

وی اظهار امیدواری کرد به منظور بهره مندی هرچه بهتر فرهنگیان از امکانات مهمانسرای مشهد ، نرخ اتاق ها به صورت شناور باشد تا درایام خلوت معلمان بتوانند با تخفیف حداکثری امکانات این مهمانسرا استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار