دانش‌آموز موفق شیرازی تفاوت در نگاه به زندگی را علت موفقیت خود می‌داند

شیراز (پانا) - دانش‌آموز موفق شیرازی تفاوت خود با هم سالانش را در نگاه متفاوت خود به زندگی و اطراف خود می‌داند و معتقد است انسان با رشد دادن به ظرف ذهنی خود و تلاش برای رسیدن به اهدافش موفق می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز موفق شیرازی تفاوت در نگاه به زندگی را علت موفقیت خود می‌داند

مریم محمدی، دانش‌آموز پایه دوازدهم هنرستان گلستان ناحیه دو شیراز، هنر عکاسی را برای نشان دادن نگاه خود به جامعه انتخاب کرده است و می‌گوید به کمک این هنر می‌توانم تمام رویدادها و نگاه متفاوت خودم را به مردم نشان ‌دهم.

او تاکنون موفقیت‌های زیادی را در مسابقات و جشنواره‌ها کسب کرده به طوریکه در سی‌وهفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی کشور، مقام سوم رشته عکاسی و در سی‌وششمین دوره این جشنواره نیز موفق به کسب مقام چهارم و در جشنواره خوارزمی نیز موفق به کسب مقام نخست استان شده است.

او با بیان اینکه علاقه‌اش به عکاسی بدون مرز است افزود: دوست دارم از دید خودم عکس بگیرم و سال قبل نیز توانستم یک نمایشگاه انفرادی با 37 اثر با عنوان "از فراسوی چشم من" برگزار کنم که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

او از سابقه 4 ساله‌ی خود در این عرصه خبر داد و گفت: در کل همیشه به کارهای هنری علاقه زیادی داشتم و میخواستم لحظاتی را در قالب عکس ثبت کنم که شاید مردم توجه‌ای به آن نداشته باشند.

این دانش‌آموز که رویای خود را صاحب سبک شدن در عکاسی می‌بیند، علت موفقیت خود را خانواده و مادر خود می‌داند و به سایر دانش‌آموزان توصیه می‌کند که خود را دست کم نگیرند و کوچک نیندیشند و افکار خود را رشد دهند و بزرگ فکر کنند.

او در پایان از دانش‌آموزان و همسالان خود خواست تا اهدافشان را مکتوب کنند تا محکوم به اجرا شوند و برای اهداف خود برنامه ریزی کنند.

خبرنگار:ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار