احزاب سراسری باید در ۱۱ استان دفتر فعال داشته باشند

تهران (پانا) - سخنگوی حزب رفاه ملت می گوید احزاب سراسری در کشور برابر با قانون می‌بایست حداقل در 11 استان دفتر فعال داشته باشند.

کد مطلب: ۹۵۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
احزاب سراسری باید در ۱۱ استان دفتر فعال داشته باشند
سید شریف حسینی گفت: «شورای مرکزی حزب در جلسات گذشته کمیته‌ای را جهت شناسای افراد فعال-اثرگذار، خوشنام و همفکر با حزب که سابقه درخشانی نیز در آن استان داشته باشند، مشخص کرد. این کمیته 6 نفره از طرف شورای مرکزی ماموریت پیدا کردند تا 11 دبیر را از بین نفرات انتخاب شده بعنوان کاندیدای دبیری، انتخاب کنند. »

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در ادامه افزود: «در سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب دبیران منتخب، طبق قانون از سوی دبیرکل، به شورای مرکزی معرفی شده سپس شورای مرکزی نیز این 11 نفر را مورد تایید قرارداد. در جلسه امروز احکام آنها صادر و توسط دبیرکل حزب به فرمانداری‌های مراکز این استانها معرفی خواهند شد.»
حسینی درباره زمان فعال‌سازی دفاتر حزب در استانها گفت: «پس از معرفی دبیران به فرمانداری‌ها و رعایت تشریفات قانونی دفاتر حزب در استان‌ها رسما شروع به فعالیت خواهند کرد.»
سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در پایان خاطرنشان کرد: «در جلسه آتی شورای مرکزی حزب، دبیران ۱۰ استان دیگر نیز معرفی خواهند شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار