هدیه همراه اول به مشترکان در «دوشنبه سوری» شهریور

تهران (پانا) - افزایش رضایتمندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی با طرح «دوشنبه سوری» به استقبال آنها می رود. همراه اولی ها می توانند جهت شرکت درهمراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.

کد مطلب: ۹۵۳۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هدیه همراه اول به مشترکان در «دوشنبه سوری» شهریور

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد. به منظور تکریم و

به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی با طرح «دوشنبه سوری» به استقبال آنها می رود.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

در همین راستا نهمین دوشنبه سوری اپراتور اول روز دوشنبه ۲۵ شهریور برگزار می‌شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های دیتا ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

تمامی مشترکان از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۲۵ شهریور تا ساعت ۲۳:۵۹ فرصت دارند با شماره‌گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار