جلسه هماهنگی دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی که قرار است از ۴شنبه اینهفته در صحن مجلس قدیم برگزار شود، عصر امروز در سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی برگزار شد

جلسه هماهنگی دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی عصر امروز با حضور علیرضا کاظمی رئیس سازمان دانش آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمد روشنی قائم مقام سازمان دانش آموزی، زهرا پناهی روا رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی و معاونان و مشاوران سازمان تشکیل شد.

علیرضا کاظمی در ابتدای این جلسه به فرموده امام حسین (ع) اشاره کرد که می فرمایند دنیا مردم را فریب می دهد که این تعلق و وابستگی به دنیا باعث شد آنان امام حسین را در کوفه تنها گذاشتند.

او در ادامه افزود: به فرموده ایشان افراد دیندار بسیار اندک هستند که در تقابل دنیا و آخرت، آخرت را انتخاب می کنند‌.

کاظمی گفت: امام حسین عیار ایمان خود و یارانش را در تقدیم جان، مال، خون و خانواده خود به اثبات رساندند.

روشنی نیز در ادامه جلسه گفت: اکنون نشست میان دوره نهمین دوره مجلس را داریم که در این رابطه کمیته هایی را تشکیل دادیم. حضور وزیر آموزش و پرورش و برگزاری این دوره از مجلس همزمان با اول مهر اعتبار خاصی را به آن می بخشد.

او از برگزاری ۸ نشست در رابطه با برگزاری این دوره از مجلس خبر داد که در آن شرح وظایف کمیته ها مشخص شده است.

پناهی روا نیز در این جلسه افزود: ۸ کمیته را در رابطه با برگزاری این دوره از مجلس تشکیل دادیم. در بحث محتوایی نیز سعی کردیم گفتمان سازی بیانیه دوم انقلاب را با برگزاری پنل ها و کارگاه های آموزشی مدنظر قرار دهیم.

در این جلسه درباره چگونگی برگزاری این دوره از مجلس نظراتی ارائه و هماهنگی هایی از سوی حاضران و اعضای کمیته های مربوطه اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار