علی عسکری: برای شفافیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری‌های جدی انجام‌ گرفته است و افرادی به دادگاه معرفی‌ شده‌اند

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک در دست اجرا است.

کد مطلب: ۹۵۳۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
علی عسکری: برای شفافیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری‌های جدی انجام‌ گرفته است و افرادی به دادگاه معرفی‌ شده‌اند

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی عسکری در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش که با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش در اردوگاه شهیدباهنر در حال برگزاری است، گفت: «بر مبنای برنامه وزیر که بر سه اصل صداقت، صمیمیت و صراحت استوار است، رفتار ما با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعاملی و سازنده بوده است و ادامه پیدا خواهد کرد.»

او افزود: «در بحث مجلس تعامل با ذی‌نفعان کشوری و منطقه‌ای مدنظر است و مجلس باید هم پاسخ بدهد و هم پاسخ بخواهد.»

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «از اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ما قانون‌گذاری می‌کنند بسیار استقبال می‌کنیم و خوشبختانه در بحث بودجه با آموزش‌وپرورش بسیار همراهی کردند. به‌عنوان‌ مثال در موضوع نوسازی مدارس بودجه تخصیصی سه برابر شد.»

عسکری گفت: «در بحث قانون‌گذاری لوایحی همچون طرح پشتیبانی اداری، مالی و مدیریتی و اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک تبدیل شود، در دست اجرا و اقدام داریم.»

برای شفافیت صندوق ذخیره افرادی به دادگاه معرفی شده‌اند

او افزود: «از نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم اما اجازه دخالت نمی‌دهیم. در کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، اصل نود و همچنین بخش‌ها و کمیسیون‌های دیگر مجلس حضور فعالی داشته‌ایم. برای شفافیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری‌های جدی انجام‌ گرفته است و افرادی به دادگاه معرفی‌ شده‌اند.»

معاون حقوقی و امور مجلس به دوحوزه نیروی انسانی و هیئت تخلفات اداری اشاره کرد و گفت: «نیروی انسانی حقوق‌بگیر و غیرشاغل داریم که حقوق دریافت می‌کنند اما در شغل دیگری فعالیت می‌کنند که این مساله هم در هیئت‌های تخلفات اداری پیگیری شده است.»

او گفت: «پیش‌بینی می‌کنیم که با تلاش‌های انجام شده، در بحث املاک ساماندهی بسیار خوب و مطلوبی اتفاق بیفتد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار