سنگینی کفه بردهای تراکتور در مصاف با ذوب آهن

تبریز (پانا) - دو تیم تراکتور و ذوب آهن تاکنون 22 بار در طول لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تراکتور آمار بهتری را برجای گذاشته است.

کد مطلب: ۹۵۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سنگینی کفه بردهای تراکتور در مصاف با ذوب آهن

دو تیم تراکتور و ذوب آهن که از هفته سوم مسابقات لیگ برتر نوزدهم امروز یکشنبه بیست و چهارم شهریور به مصاف هم می‌روند، تاکنون بازی‌های زیبا، تماشاگر پسند و پر گل را برجای گذاشته‌اند که 22 تقابل این دو تیم در طول لیگ برتر را از لحاظ آمار و ارقام مرور می‌کنیم.

تراکتور توانسته تاکنون هشت بار ذوب آهن را در لیگ برتر شکست دهد و در سوی دیگر نیز ذوب آهن هفت پیروزی به دست آورده و هفت بازی این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

آمار 30 گل زده برای تراکتور و 29 گل زده برای ذوب آهن در تقابل‌های این دو تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده است که از این حیث تراکتور عملکرد بهتری دارد.

پر گل‌ترین بازی این دو تیم در بازی رفت لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) با نتیجه چهار بر چهار به ثبت رسیده است که تونی اولیویرا در آن دیدار سرمربی تراکتور و یحیی گل محمدی نیز سرمربی ذوب آهن بود.

آمار دو پیروزی برای تراکتور، دو پیروزی برای ذوب آهن و یک تساوی در پنج تقابل آخر این دو تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده است.

تراکتور فصل گذشته در بازی رفت توانست این تیم را با نتیجه پر گل چهار بر یک در تبریز شکست دهد اما در بازی برگشت در اصفهان با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریفش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار