تشکر رئیس شورای شهر تهران از پاکبانان

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران پاکبانان‌ را خدمتگزاران خاموش عزاداری حسینی اعلام و از آنها تشکر کرد.

کد مطلب: ۹۵۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکر رئیس شورای شهر تهران از پاکبانان

محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه تشکر ویژ‌ ای از همکاران زحمتکشم در مدیریت شهری، به خصوص پاکبانان عزیز که با نظافت شهر نقش پررنگی در خدمت به بارگاه اباعبدالله ایفا کردند، دارم، گفت: امیدواریم اجرشان را از سالار شهیدان دریافت کنند.

وی ادامه داد: ابتکار خوبی که از سوی برخی از اعضای شورای شهر در مشارکت در نظافت شهر با همکاری شهروندان انجام شد قابل تقدیر است که امیدواریم در ایام بزرگداشت اهل بیت علیهم السلام، همه رهنمودهای آنان از جمله رعایت حقوق دیگران، توجه به نظافت، جلوگیری از آزار حیوانات، نیکی به محرومان و اقشار نیازمند در عمل مورد توجه همه ما قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران، تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد کاهش سد معبر در حضور دسته جات در خیابانها و توجه بیشتر به نماز در هیئات عزاداری بودیم که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه ایام سالگرد رحلت آیت الله سید محمود طالقانی را سپری کردیم، افزود: آیت الله طالقانی را به حق می توان دائره المعارف مبارزات علیه رژیم طاغوت دانست، چرا که ایشان برای سه دهه به صورت مستمر، زندگی خویش را وقف مبارزه با استبداد و استعمار نموده بود و از ملی شدن صنعت نفت تا نهضت امام خمینی (ره)، همواره در صف اول مبارزان و رنج کشیدگان قرار داشت.

هاشمی ادامه داد: زندگی آیت الله طالقانی که از سوی امام خمینی (ره)، ابوذر زمان نام گرفت، با ساده زیستی، اخلاق و مدارا توأم بود، ایشان بر حفظ جایگاه روحانیت در مردم و جلوگیری از ایجاد فاصله با اقشار گوناگون جامعه تاکید داشت.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: جایگاه آیت الله طالقانی در انقلاب اسلامی به حدی بود که ایشان پس از شهادت استاد مطهری به عنوان ریاست شورای انقلاب از سوی امام خمینی (ره)منصوب شدند و به عنوان امام جمعه تهران، خطبه های ماندگاری را در مهمترین تریبون انقلاب اسلامی ایراد کرد که طرح مسئله لزوم تاسیس نهاد شورا در کشور نیز میراث گرانقدر مرحوم طالقانی است که امروز به درخت تناور و بالنده شوراهای اسلامی شهر وروستا تبدیل گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار