دیدن غیرقانونی «رستاخیز» حرام است

تهران (پانا) - جلسه پیگیری حقوقی بارگذاری غیرقانونی نسخه عربی و غیرنهایی فیلم رستاخیز (القربان) در سازمان سینمایی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدن غیرقانونی «رستاخیز» حرام است

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در پی بارگذاری و عرضه غیرقانونی نسخه عربی فیلم سینمایی «رستاخیز» در فضای مجازی، روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۳، جلسه‌ای با حضور مالکان عمده این فیلم در محل دفتر معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار شد.
بنا‌براین گزارش، در این نشست مقرر شد تهیه‌کننده فیلم، نسبت به تداوم پیگیری‌های خود برای جلوگیری از امکان دانلود غیرقانونی نسخه غیرنهایی فیلم (که مورد تایید سازمان سینمایی نیست) و استیفای حقوق قانونی سهامداران، اقدام کند.
همچنین مقرر شد روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۴ معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، با حضور در مرجع قضایی مرتبط نسبت به پیگیری موضوع و طرح شکایت در آن مرجع اقدام ‌کنند تا از پخش غیرقانونی فیلم در پلتفرم‌های داخلی نیز جلوگیری به عمل آید.


شایان ذکر است روز شنبه ۲۳ شهریور بنیاد سینمایی فارابی در «دادسرای امور بین‌الملل تهران» هم اقدام به طرح شکایت کرده است.
هماهنگی با وزارت امور خارجه برای پیگیری‌های حقوقی در خارج از کشور، طی روزهای گذشته از دیگر اقدامات بنیاد سینمایی فارابی، به نمایندگی از مالکان فیلم در دست اقدام است.
گفتنی است نسخه غیرنهایی فیلم رستاخیز (القربان) همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، به طور غیرقانونی در فضای مجازی بارگذاری شد که واکنش سهامداران این فیلم را به ‌همراه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار