اتحاد و انسجام ملت ایران به برکت هیئات مذهبی است

قرچک (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: اتحاد و انسجام مردم ایران به برکت هیئات عزاداری میباشدکه دشمنان نظام را خشمگین کرده است.

کد مطلب: ۹۵۳۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد و انسجام ملت ایران به برکت هیئات مذهبی است

حجت‌الاسلام سید کمیل موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین در حاشیه حرکت کاروان نمادین اسراء کربلا، اظهارداشت: حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا در شهرستان ورامین تقریباً با قدمت بیست ساله‌ای که دارد از سال نودثبت ملی شده است.

او در ادامه افزود: یک حرکت نمایشی دقیق و پر زحمت ولی به شدت پر رحمت که اثرات فراوانی را به همراه دارد و این را می‌توان از نوع نگاه و استقبال مردم دریافت کرد.

موسوی بیان داشت: همه آن چیزی که با این منابع گفته می‌شود و شاید روضه خوان‌ها آن را برای مردم بازگو کنند وقتی با یک اثر نمایشی با این ابعاد و عظمت در سطح شهر تلفیق می‌شود، آثار آن تا سالیان سال در ذهن بچه‌ها و خانواده‌ها می‌ماند.

او گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ حسینی را در ابعاد مختلف تبیین کنیم و به جامعه اسلامی تزریق کنیم چراکه دشمن قصد دارد این فرهنگ ناب حسینی را از بین ببرد.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: اتحاد، انسجام و همدلی مردم ایران به برکت همین هیئات عزاداری است که دشمن اسلام و نظام می‌خواهند از بین ببرند، این فرهنگ را به کودکان و جوانان انتقال دهید تا در آینده با دشمنان مبارزه دارد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار