استقبال ۳۶ هزار نفر کرمانشاهی از سینما در یک ماه

کرمانشاه (پانا) - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بازدید ۳۶ هزار نفر در یک ماه از ۲ سینمای این شهر گفت: مردم کرمانشاه با سینما آشتی کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۵۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال ۳۶ هزار نفر کرمانشاهی  از سینما در یک ماه

ظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت سینما در استان اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان کرمانشاه ۳ سینمای فعال آزادی، فرهنگ و بیستون را داریم که ظرفیت خوبی محسوب می شود.

وی افزود: امسال یک سالن به سینما فرهنگ اضافه شد و موسسه سینما شهر در بحث تامین تجهیزات آن کمک کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به موضوع اختصاص تسهیلات برای توسعه سینما در استان گفت: معمولا پس از آماده سازی فضای مورد نیاز، موسسه سینما شهر ۵۰ تا ۷۰ درصد در تامین تجهیزات مورد نیاز کمک می کند.

تیموری در خصوص اقدامات انجام شده برای توسعه صنعت سینما در سایر شهرستان های استان نیز بیان داشت: هم اکنون در ۷ شهرستان شرایط نمایش فیلم های سینمایی روی پرده فراهم شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون در شهرستان های صحنه، سنقر، هرسین، جوانرود، اسلام آباد غرب، گیلانغرب و قصرشیرین مردم می توانند به تماشای فیلم های سینمایی بنشینند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شهرستان ها، فضاهایی تعریف شده و تجهیزات سینمایی نیز استقرار یافته است تا مردم از این ظرفیت برای تماشای فیلم های سینمایی استفاده کنند.

این مسئول عنوان کرد: معمولا در مجتمع های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی یا شهرداری ها فضاهایی تعریف شده است تا به عنوان مکان سینمایی فضای لازم در اختیار مردم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار