برگزاری نشست پیگیری روند اجرایی نصب اولین دیواره استاندارد سنگنوردی در استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - نشست پیگیری روند اجرایی نصب اولین دیواره استاندارد سنگنوردی با حضور نماینده فدراسیون کوهنوردی، شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی و معاونین اداره کل و اعضاء هیأت کوهنوردی تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۵۳۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست پیگیری روند اجرایی نصب اولین دیواره استاندارد سنگنوردی در استان کرمانشاه

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست گفت: برای تکمیل پروژه با رویکرد میزبانی رویدادهای آسیایی و بین المللی اهتمام جدی داریم و از زحمات و حمایت شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی سپاسگزاریم.

داور پور عضو هیأت رئیسه فدراسیون کوهنوردی و سنگنوردی پس از قدردانی از زحمات صابر رحیمی گفت: با تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان و حمایت ویژه سرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، نصب اولین دیواره سنگنوردی استاندارد در استادیوم آزادی در حال اجرا است.

داورپورافزود: استان کرمانشاه دارای ظرفیت و توانایی ویژه ای برای میزبانی رویدادهای بین المللی سنگنوردی است و بر این اساس کلیه شرایط لازم در پروژه برای بهره مندی ورزشکاران فراهم خواهد شد.

عضو هیأت رییسه فدراسیون کوهنوردی کرمانشاه را مهد کوهنوردی و سنگنوردی دانست و گفت: با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروزه شاهد شکوفایی مجدد این رشته در کرمانشاه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار