استقرار تجهیزات مورد نیاز برای ریل گذاری 117 کیلومتر از مسیر راه آهن اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از استقرار تجهیزات مورد نیاز برای ریل گذاری 117 کیلومتر از مسیر راه آهن تا زمان سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استقرار تجهیزات مورد نیاز برای ریل گذاری 117 کیلومتر از مسیر راه آهن اردبیل

اکبر بهنام جو در نشست با مجمع نمایندگان استان با اشاره به انجام مناقصه جذب پیمانکار برای ریل گذاری ۱۱۷ کیلومتر از مسیر راه آهن اظهار کرد: تا زمان سفر رئیس جمهوری تجهیزات مورد نیاز برای ریل گذاری در منطقه مستقر می شود.

او به مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ریل گذاری راه آهن و اجرای بزرگراه اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم در برنامه سه ساله ۲۵۰ کیلومتر از راه های استان از سوی قرارگاه خاتم اجرا شود.

استاندار اردبیل به دستاوردهای قبل از سفر اشاره کرد و گفت:تسهیلات مصوب بانک ها مهم ترین دستاورد استان در آستانه سفر رئیس جمهور است

بهنام جو تصریح کرد: تصویب ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر مدیران بانک ها به استان مهم ترین دستاورد اعتباری در آستانه سفر رئیس جمهوری است که تلاش هماهنگ مسوولان استانی برای تسریع در جذب این تسهیلات را می طلبد.

او افزود: در حال حاضر تلاش مسوولان برای عملیاتی کردن طرح های مصوب در نشست مدیران بانکی بوده که تا سفر رئیس جمهوری باید اجرای این طرح ها آغاز شود.

در این جلسه نمایندگان استان مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح و خواستار پیگیری رفع آن ها از سوی دولت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار