قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

قزوین برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده می شود

قزوین (پانا)- داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، در جلسه هماهنگی برای فضاسازی شهری در هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس این سازمان در نظر دارد با همکاری نهاد ها و دستگاه های مرتبط نسبت به آماده سازی فضای شهر اقدام کند.

کد مطلب: ۹۵۳۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
قزوین برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: 8 سال دفاع مقدس رویدادی تکرار نشدنی در تاریخ کشور است که توسط جوانان این سرزمین در سال های نه چندان دور خلق شده و باید نسل حاضر با تلاش شکوهمند مردان این سرزمین آشنا شوند.

وی ادامه داد: این روزها دشمن در تلاش است با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر جوانان ما مسلط شود، از این رو باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به هدایت جوانان و فرزندان این مرز و بوم اقدام کنیم.

این مسئول اقدامات فرهنگی از جمله فضاسازی شهر را به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه دانست و تاکید کرد: همکاری و تعامل میان دستگاه ها و نهادهای مرتبط از مهم ترین عناصر موجود است که می تواند در روند فضاسازی شهری و اجرا هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس مؤثر واقع شود.

قاسمی تشریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در نظر دارد امسال علاوه بر فضاسازی محیطی، در یک مسیر به صورت نمادین فضایی از جبهه ایجاد کند تا جوانان با فضای جبهه، جنگ، ایثار وشهادت و دستاورد های 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، به مصوبات این جلسه اشاره و بیان کرد: یکی از مهم ترین مصوبات جلسه فضاسازی سبزه میدان به عنوان پیاده راه فرهنگی است که به زودی طرح های تعیین شده در آن اجرا می شود تا شهروندان بتوانند از این فضا در هفته دفاع مقدس بازدید کنند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تجهیزات مورد نیاز برای فضاسازی توسط نهاد های مختلف از جمله سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و ... تأمین و در اختیار سازمان زیباسازی قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام نهادهای مرتبط برای همکاری و تعامل با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اعلام آمادگی کردند و خواستار حضور در غرفه های نمایشگاهی در پیاده راه فرهنگی شدند. همچنین بنیاد حفظ آثار فرهنگی هشت سال دفاع مقدس از رونمایی کتاب های مرتب در این هفته خبر داد.

قاسمی عنوان کرد: صدا وسیمای استان هم برای حضور در این نمایشگاه و برپایی غرفه رادیویی و گفتگو با شهروندان اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است، در این جلسه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج)، نمایندگان بنیاد حفظ آثار هشت سال دفاع مقدس، ارتش، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، صدا وسیما، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سایر نهاد های مرتبط حضور داشتند و تمام نمایندگان برای همکاری با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار