معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد:

برخورد جدی با تولیدی های متخلف در زمینه کیفیت و قیمت پوشاک مدارس کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از کارگاه تولیدی پوشاک دانش آموزان به صورت سرزده بازدید می شود تاکید کرد، با تولیدی های متخلف در زمینه کیفیت و قیمت پوشاک مدارس به صورت جدی برخود می شود.

کد مطلب: ۹۵۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد جدی  با  تولیدی های متخلف در زمینه کیفیت و قیمت  پوشاک مدارس کهگیلویه و بویراحمد

سید بهاء الدین ملک حسینی در بازدید سرزده از کارگاهای تولید لباس فرم شهر یاسوج که به همراه مدیر سازمان دانش آموزی استان و بازرسان تعزیرات و صنعت و معدن انجام گرفت، حذف فاصله طبقاتی در مدرسه را از جمله اهداف لباس فرم مدارس بیان کرد و گفت: زیبنده نیست دانش آموزان مرفه که دارای تمکن مالی خوبی هستند با لباس های فاخر در مدرسه حضور پیدا کنند زیرا این اقدام از لحاظ اخلاقی در روحیه دانش آموزان بی بضاعت تاثیر منفی می گذارد.

ملک حسینی افزود : محیط مدرسه یک محیط تربیتی تاثیر گذار است همه دانش آموزان در هر سطح زندگی که باشند باید یکسان دیده شوند.

او با اشاره به کیفیت پارچه و دوخت لباس های دانش آموزان گفت: نوع و جنس پارچه توسط سازمان صمت مشخص شده و لباس های که برای مدارس دوخت می شوند کنترل می شود، بر همین اساس نیز نظارت های سازمان صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد کارگاهای تولید پوشاک مدارس افزایش یافته تا لباس تولیدی مغایریتی با جنس و نوع تعیین شده نداشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر نظارت دقیق بر فعالیت تولیدی های پوشاک دانش آموزی، گفت: بازرسان سازمان دانش آموزی، تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن در گروهها و اکیپ های بر روند فروش و توزیع لباس مدارس استان نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

ملک حسینی افزود: در بازدیدهای بعمل آمده متاسفانه مشاهده شده تعدادی از تولیدهای پوشاک مدارس بالاتر از نرخ مصوب فروش داشته اند که توسط بازرسان تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن برای این تولیدی ها پرونده تعزیراتی تشکیل و به صورت جدی با آنان برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار