با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی صورت گرفت

افتتاح ۳ مدرسه خیرساز عشایری در شهرستان ریگان

کرمان (پانا) - طی مراسمی با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار شهرستان ریگان و رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان دبستان 6 کلاسه خیر ساز عشایری مناجات در روستای حسین آباد حیدر، دبستان 2 کلاسه پیوند ( ژیوان ) در روستای موسی آباد و دبستان شهداء 2 شهرستان ریگان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۵۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۳ مدرسه خیرساز عشایری در شهرستان ریگان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عشایری، منوچهر امیرتیموری در آیین افتتاح این واحد های آموزشی، گفت: هر فردی که در جهت کمک به آموزش و پرورش و به خصوص ساخت مدرسه گام بردارد، خدمتی ماندگار و ارزشمند برای ترویج و گسترش علم، دانش و تربیت در جامعه برداشته است و از اجر معنوی نزد خداوند متعال نیز برخوردار است.
وی با تجلیل از اقدامات خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز، بیان داشت: خیران مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند دستگاه تعلیم و تربیت کشور نقش تاثیرگزاری را در این حوزه ایفا می کنند که این امر موجب شده است از ابتدای سال 95 چهل و دو مدرسه را در شرق استان کرمان افتتاح و یا کلنگ زنی نمائیم.
بر پایه این گزارش: مدرسه 6 کلاسه خیر ساز مناجات با زیر بنای 385.5 متر مربع در زمینی به مساحت یک هکتار و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط گروهی از خیرین اهل اصفهان در روستای حسین آباد حیدر افتتاح شد. همچنین دبستان 2 کلاسه پیوند با زیر بنای 100 متر مربع در زمینی به مساحت 1000متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان توسط گروه خیرین ژیوان در روستای موسی آباد رودشور و 4 کلاس از دبستان شهداء 2 به منظور توسعه ی فضای آموزشی با زیر بنای 215 متر مربع که توسط خیر مدرسه ساز حاج آقا امیدواری در شهرستان ریگان افتتاح و به بهره برداری رسید.
امیرتیموری در ادامه از دبیرستان شبانه روزی 8 کلاسه عشایری حضرت مریم(س) که خوابگاه و ساختمان آموزشی آن ساخته شده است و بزودی به بهره داری خواهد رسید بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار