احتمال تغییر زمان دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان تقویت شد

تهران (پانا) – این احتمال وجود دارد که بازی‌ استقلال در هفته سوم لیگ برتر با تغییر زمان روبرو شود.

کد مطلب: ۹۵۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
احتمال تغییر زمان دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان تقویت شد

برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در تهران این احتمال را تقویت کرده است که برای دومین بار اهمیت مسابقات والیبال، لیگ برتر فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار دهد.

براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر باید از ساعت 19:45 یکشنبه 24 شهریور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مهمان نفت مسجد سلیمان باشد. از سمت دیگر در همین روز از ساعت 18:30 تیم ملی والیبال ایران باید در حساس‌ترین بازی مرحله گروهی والیبال قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی استرالیا برود.

تداخل زمانی دیدار تیم ملی والیبال و استقلال تهران و پخش زنده هر دو بازی از شبکه 3 باعث شده است تا مدیران شبکه 3 درخواست خود از سعید فتاحی را برای تغییر زمان دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران به سازمان لیگ ارائه کنند تا شبکه 3 بتواند هر دو بازی را به صورت مستقیم پخش کند.

پیش از این در برنامه اعلامی سازمان لیگ برتر برای هفته سوم و چهارم این فصل، دربی شماره 91 تهران به علت برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از روز جمعه به روز یکشنبه منتقل شد تا یک روز پس از برگزاری فینال والیبال قهرمانی آسیا، دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

با توجه به درخواست شکبه 3، احتمال دارد دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان ساعت 20:30 آغاز شود اما در صورتی که سازمان لیگ با این درخواست موافقت نکند، دیدار تیم ملی والیبال ایران و استرالیا از شبکه ورزش پخش خواهد شد و شبکه ورزش نمی‌تواند دیدار ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز را به صورت کامل پخش زنده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار