غایب‌های بزرگ استقلال برای دیدار با نفت مسجد سلیمان مشخص شدند

تهران (پانا) – استقلال برای دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر دو بازیکن بزرگش را در اختیار نخواهد داشت.

کد مطلب: ۹۵۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
غایب‌های بزرگ استقلال برای دیدار با نفت مسجد سلیمان مشخص شدند

پس از 2 هفته تعطیلی مسابقات لیگ برتر که به علت حضور تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی و دیدار با هنگ کنگ بود، لیگ برتر از روز گذشته آغاز شده است و استقلال تهران باید این هفته در آستانه دربی در خوزستان به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

آندره‌آ استراماچونی در حالی امروز همراه با تیمش راهی مسجد سلیمان می‌شود که 2 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و باید تیمش را بدون آنها به زمین بفرستد.

فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال که در جریان دیدار مقابل فولاد خوزستان مصدوم شده بود همچنان در تمرینات تیم غایب است و احتمالا تا چند هفته آینده شرایط بازگشت به تمرینات را ندارد و استقلال باید فعلا به عدم حضور او عادت کند.

اما روزبه چشمی که چند روز پیش راضی شد قراردادش را با استقلال تمدید کند، این هفته تیمش را همراهی نخواهد کرد. استراماچونی تصمیم گرفته است به علت دیر اضافه شدن این ملی‌پوش سابق به تمرینات، فعلا از او استفاده نکند تا به مرز آمادگی برسد و احتمالا در دربی 91 یکی از بازیکنان اصلی استقلال باشد.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران یکشنبه 24 شهریور ساعت 19:45 برگزار خواهد شد. البته احتمال دارد با توجه به برگزاری همزمان دیدار تیم ملی والیبال ایران و استرالیا در والیبال قهرمانی آسیا، ساعت این دیدار تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار