کوتاه قامت‌ترین کارگردان جهان نمایش «شین» را روی صحنه می برد

تهران (پانا) - حسن همتی که کوتاه قامت ترین کارگردان جهان شناخته می شود نمایش «شین» را برای اجرا آماده کرده که به زودی روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۹۵۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کوتاه قامت‌ترین کارگردان جهان نمایش «شین» را روی صحنه می برد

احمد بیگی مسئول روابط عمومی نمایش در گفت‌وگو با پانا با اعلام آغاز این نمایش در تاریخ 28 شهریورماه 98 گفت: «تازه‌ترین اثر حسن همتی بازیگر و کارگردان تئاتر کشور در سالن «جمشید مشایخی» پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود. مرضیه سهراب، الناز ابراهیمی، فوژان تاجیک، کتایون آبادی و کیمیا نجاری بازیگران این نمایش هستند.»

وی افزود: ««شین» بر اساس روایت افرادی نوشته شده است که پس از بمباران شیمیایی کردستان عراق به دستور صدام‌حسین و در ادامه نسل‌کشی کردها به ایران پناه می‌آورند. «شین» درباره مادرانی‌ست که فرزندانشان قربانی تجاوز حکومت‌های دیکتاتوری که تا ابد نام منفورشان در تاریخ ثبت است نوشته شده است. دیکتاتورهایی که هدفشان نسل‌کشی و از بین بردن یک عده انسان بی‌گناه بود.»

همتی، که کوتاه قامت ترین کارگردان جهان شناخته می شود، کارگردانی نمایش‌های «لباسی برای مهمانی» نوشته محمد رحمانی، «زاغ» نوشته آرش منصوری و «ریما» نوشته اصغر خلیلی را در پرونده کاری خود دارد و نیز در بیش از 27 نمایش به عنوان بازیگر روی صحنه رفته است.

نمایش «شین» از 28 شهریور تا 12 مهرماه 98 هر شب ساعت 20 در پردیس تئاتر تهران به آدرس بزرگراه امام علی (ع)شمال به جنوب، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شاه آبادی، پایینتر از میدان مالک اشتر، پردیس تئاتر تهران، روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار