جانشین پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: دانش‌آموزان همیاران پلیس در تأمین نظم و امنیت

تهران (پانا) - جانشین پلیس پیشگیری با بیان اینکه دانش‌آموزان همیاران پلیس در تامین نظم و امنیت هستند، گفت ناجا گفت دانش‌آموزان سرمایه عظیم کشور هستند که مشارکت و جلب اعتماد آنها در ایجاد و ارتقای امنیت و آرامش بسیار موثر خواهد بود.

کد مطلب: ۹۵۳۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جانشین پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: دانش‌آموزان همیاران پلیس در تأمین نظم و امنیت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حمید عطائی با بیان اینکه امنیت و آرامش پیش نیاز توسعه و پیشرفت جوامع در تمامی ابعاد است، اظهار کرد: پلیس به عنوان مجری نظم و قانون در جامعه، وظیفه ای سنگین در قبال امنیت عمومی و انضباط اجتماعی دارد ولی مردم هم باید در این مهم با پلیس همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی افزود: پلیس باتمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و ارتقاء آرامش شهروندان تلاش می‌کند و توقع داریم که تمام سازمان‌ها به نوبه خود در این حوزه نقش آفرین باشند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس و حضور پرشور دانش‌آموزان در سطح جامعه تصریح کرد: دانش‌آموزان سرمایه عظیم کشور هستند که مشارکت و جلب اعتماد آنها در ایجاد و ارتقای امنیت و آرامش بسیار موثر خواهد بود.

وی اعتماد عمومی به پلیس را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی عنوان و بیان کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه باید زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم و دانش آموزان که امیدهای آینده این کشور هستند بایستی با فرهنگ سازی صحیح در نهاد مدرسه و خانواده در جهت عمل به قانون تربیت شوند، که در این صورت امنیت پایدار و محیطی سرشار از آرامش و آسایش شکل خواهد گرفت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: باید هر شخص خود را یک پلیس بداند و در جهت تأمین نظم و امنیت مشارکت داشته باشد. اگر همه ما به این نکته دقت کنیم و احترام به قانون در کشور ما به ویژه در دوران تحصیل و در بین دانش‌آموزان نهادینه شود و معیار و ملاک در کارها قرار گیرد آن موقع می‌توانیم شاهد حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های دشمنان به صورت جنگ نرم فرهنگی، روز به روز گسترده‌تر می‌شود که می‌طلبد راه‌های مقابله با این تهدیدات و آسیب‌ها و مبارزه با جنگ نرم را همه اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان به خوبی بشناسند.

سردار عطائی در پایان با توصیه به خانواده‌ها برای همراهی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی تمام مردم، دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است و دانش‌آموزان به عنوان همیاران پلیس نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار