خیّر بوکانی ۲۷۰۰ کیلوگرم از محصول باغ خود را به نیازمندان اهدا کرد

ارومیه (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: یکی از خیران این شهرستان ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم از محصول باغ خود را در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار داد.

کد مطلب: ۹۵۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خیّر بوکانی ۲۷۰۰ کیلوگرم از محصول باغ خود را به نیازمندان اهدا کرد

قادر درویشی ارزش این میزان میوه اهدایی را ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این خیّر ۷۰۰ کیلوگرم از این میزان میوه را جهت توزیع در میان افراد تحت حمایت این نهاد به کمیته امداد بوکان اهدا کرد که شامل ۳۵۰ کیلوگرم هلو و ۳۵۰ کیلوگرم آلوچه مرغوب بود.

وی با بیان اینکه این میزان میوه در میان ۱۴۰ خانوار تحت پوشش این نهاد توزیع شد، اضافه کرد: در این اقدام خداپسندانه میوه‌های اهدایی به صورت بسته‌های پنج کیلوگرمی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این خیر بوکانی علاوه بر این مقدار میوه که در اختیار کمیته امداد امام قرار داده، بیش از ۲ تُن از محصول باغ خود را نیز در بین کودکان بی‌سرپرست این شهرستان و پاکبانان شهرداری اهدا کرد.

درویشی افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید این شهرستان آمادگی دارد تا کمک‌های خیران را به دست نیازمندان واقعی برساند.

افزایش برکت در مال، گشایش رزق و روزی، رفع نیاز فقرا و ایتام و جاری کردن سنت‌های حسنه در جامعه از جمله فواید مشارکت در امور نیکوکاری است.

خیران این شهرستان در ماه جاری ۲۰۰ میلیون ریال را نیز در قالب اهدای کیف و کفش به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند.

٦۰ هزار و ۶۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود هفت درصد خانوارهای این شهرستان را شامل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار