معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش گناباد معرفی شد

گناباد (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی گناباد معرفی شد.

کد مطلب: ۹۵۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش گناباد معرفی شد

با حضور علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل خراسان رضوی جلسه معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مجید فدوی در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش گناباد برگزار شد .

در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بر تربیت قرآنی همچنین فرهنگی و هنری دانش آموزان تاکید کرد.

مالک اشرفی افزود: در مدارس امروزه بخشنامه های متعدد کاری از پیش نخواهد برد بلکه حضور معاونین و مربیان پرورشی در کنار دانش آموزان نتایج به مراتب بالاتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی خوشبختانه در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری در کشور در یکسال اخیر خوش درخشیده که نشان دهنده وجود نیروهای ارزشی و فعال در این حوزه است.

مالک اشرفی گناباد را یکی از شهرستانهای شاخص در این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد با حضور معاون جدید پرورشی این موفقیت ها تداوم داشته باشد .

مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز ضمن تشکر از حمایت های اداره کل آموزش و پرورش از برنامه های آموزشی و پرورشی گناباد اظهار کرد: با توجه به رزومه اداری قوی و فعالیت های تربیتی آقای فدوی و البته حمایت کلیه فرهنگیان گناباد در راستای غنی سازی امور قرانی،تربیتی و فرهنگی هنری و ورزشی گام های خوبی برداشته خواهد شد.

در این جلسه از زحمات مهدی پورعیدی معاون سابق پرورشی و تربیت بدنی و محسن نصیرزاده سرپرست معاونت در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش گناباد قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار