تمدید ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

تهران (پانا) - مهلت ارسال آثار بخش‌های خیابانی و خردسال به بیست و ششمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 روز تمدید شد.

کد مطلب: ۹۵۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تمدید ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی، مجید قناد دبیر این جشنواره اعلام کرد با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار بخش‌های خیابانی و خردسال در روز 20 شهریور و به دلیل همزمانی ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و حضور هنرمندان در مراسم سوگواری و تعطیلات رسمی هفته‌ی اخیر ، مهلت ارسال آثار در بخش‌های خیابانی و خردسال 10 روز تمدید شد و هنرمندان تا پایان شهریورماه می‌توانند آثار خود را در این دو بخش ارسال کنند.
این مجری و هنرمند کودکان در ادامه با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان داخل و خارج از کشور از این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف ، تعدادآثار ارسالی به بخش مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی را 57 نمایشنامه اعلام کرد که برای بازخوانی و انتخاب آثار برتر به اساتید ومتخصصان سپرده شده است که اسامی آنها همزمان با نتایج نهایی اعلام خواهد شد.
بخش‌های خیابانی و خردسال بیست و ششمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به صورت رقابتی برگزار می‌شود و آثار متقاضی نباید پیش از این اجرای عموم رفته و یا در جشنواره‌ی دیگری شرکت کرده باشند.
متقاضیان برای حضور در این بخش‌ها می‌بایست فرم تقاضای حضور ، چهار نسخه دی وی دی حاوی فایل تصویری اجرای نمایش به همراه سایر مدارک ذکر شده درفراخوان را به دبیرخانه ارسال کنند .
نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار همدان، بولوار بعثت، جنب پارک مردم، مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی، دبیرخانه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به کد پستی: 6516933634 و شماره‌ی تماس: 08132512118 است.
بیست و ششمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار