رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان خبر داد:

اعزام دانش آموزان و خانواده های آن ها به عتبات عالیات در سال تحصیلی جدید

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان از برنامه ریزی و فعالیت این سازمان در سه حوزه لباس فرم دانش آموزان، سرویس و بوفه مدارس به صورت هم زمان و مفصل خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان و خانواده های آن ها به عتبات عالیات در سال تحصیلی جدید

رضا میرزایی با بیان این که فعالیت در زمینه لباس فرم دانش آموزان از اردیبهشت ماه شروع شده است، گفت: در شهرستان همدان 140 خیاط مجوزدار به مدیران مدارس معرفی شده اند که آن ها می‌توانند برای سفارش لباس های دانش آموزان مدارس خود از این خیاطان استفاده کنند.

میرزایی ادامه داد: در همین راستا با سازمان صنعت، معدن و تجارت وارد مذاکره شده ایم تا مدیران و خیاطان بر اساس قیمت های کارشناسی شده که توسط این سازمان اعلام شده است به دوخت و توزیع لباس ها بپردازند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: تیم سازمان دانش آموزی با همکاری تیم سازمان تعزیرات حکومتی با سرکشی به تولیدی های لباس فرم دانش آموزی بر کیفیت و قیمت های آن ها نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا عدم رعایت قیمت های تعریف شده، از طرف سازمان تعزیرات حکومتی جریمه خواهند شد.

میرزایی در خصوص سرویس مدارس با بیان این که نماینده سازمان دانش آموزی همراه نمایندگان فرمانداری، شهرداری و انجمن اولیا مربیان دو جلسه در کارگروه ماده 18 برگزار کرده و مصوباتی نیز داشته است که می توان به نظارت بیشتر بر راننده ها و عملکرد آنان اشاره کرد.

او افزود: در همین خصوص یک جلسه با حضور مدیرانی که مدرسه آنان دارای سرویس است، پلیس راهور، شهرداری و اداره انجمن اولیا و مربیان در محل سازمان دانش آموزی برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری این جلسه ارائه آموزش های لازم به مدیران مدارس است.

میرزایی با بیان این که در سال تحصیلی جدید نظارت های دقیق تری بر عملکرد بوفه های تغذیه سالم خواهد شد، تصریح کرد: هیچ مدرسه ای بدون مجوز از سازمان دانش آموزی اجازه فعالیت در پایگاه های تغذیه سالم را نخواهند داشت و تلاش ما بر این است که بتوانیم علاوه برنظارت بر بوفه مدارس و تهیه مواد غذایی از شرکت های معتبر، فرهنگ صحیح تغذیه را در دانش آموزان ایجاد کنیم.

او در پایان گفت: برای سفرهای زیارتی دانش آموزی مذاکراتی انجام شده که بر اساس آن دانش آموزان می‌توانند در سال تحصیلی جاری همراه خانواده های خود به عتبات عالیات سفر کنند.

امین خوش رو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار