انجام بیش از ۳۰۰۰ مشاوره در مرکز بهزیستی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل بهزیستی اردبیل گفت: از پارسال تا کنون بیش از سه هزار مشاوره طلاق در مرکز بهزیستی استان اردبیل انجام یافته است.

کد مطلب: ۹۵۳۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از ۳۰۰۰ مشاوره در مرکز بهزیستی استان اردبیل

بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی اردبیل گفت: از پارسال تا کنون بیش از سه هزار مشاوره طلاق در مرکز بهزیستی استان اردبیل انجام یافته که ۱۵ درصد آن منجر به سازش شده است.

او افزود مشاوره‌های طلاق انجام یافته ارجاعی از طرف دادگستری و یا حضور خود زوجین در مراکز بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به دورنمایی از وضعیت این مرکز در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: سازمان بهزیستی در اردبیل از ۵۹ هزار و ۵۰۰ نفر عضو برخوردار است که عموماً شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های گرفتار در دام اعتیاد هستند.

ستاری با بیان اینکه در اردبیل از ۱۷ هزار مستمری بگیر برخوردار هستیم، افزود: دو طرح مهم سازمان بهزیستی برای پیشگیری از معلولیت شامل غربالگری بینایی و شنوایی با جدیت اجرایی می‌شود.

او گفت: در سال گذشته بیش از ۷۳ هزار نفر از سنین بین سه تا ۶ سال در اردبیل غربالگری بینایی شدند که در نهایت ۵۰۴ نفر کودک دچار اختلال بینایی شناسایی شد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: در غربالگری شنوایی نیز که در سال گذشته انجام شد ۲۲ هزار نفر دارای اختلالات شنوایی گزارش شدند که با تشخیص به موقع فعالیت‌های درمانی آنان انجام خواهد شد.

ستاری از تحت درمان قرار گرفتن هفت هزار و ۳۰۰ نفر از معتادان در مراکز کمپ ترک اعتیاد اردبیل خبر داد و یادآور شد: طی سال گذشته ۸.۵ میلیارد تومان از کمک‌های خیران جذب شده و امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه یابد.

او با بیان اینکه با اجرای طرح‌های کارآفرینی جامعه هدف در سال گذشته برای ۷۰۴ نفر اشتغال زایی داشتیم، افزود: در شش ماهه ابتدایی سال جاری نیز تاکنون اجرای این طرح‌ها با اشتغال ۲۰۰ نفری مددجویان همراه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار