ارتقای کیفیت اولویت اصلی در مدارس حمایتی است

یزد (پانا) -– رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش وپرورش درگفتگو با خبرنگار پانا گفت : کیفی بودن آموزش و برنامه های پرورشی در مدارس حمایتی اولویت اول آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۵۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفیت اولویت اصلی در مدارس حمایتی است

"سعید شیبانی "از تلاش اداره مدارس غیردولتی برای بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود برای تامین نیروهای متخصص ، متعهد و کارآمد برای مدارس حمایتی اشاره کرد و افزود : انتخاب موسسین این مدارس هم بر اساس ضوابط و معیارهایی است که متضمن رعایت شرایط حاکم بر مدارس و مراکز آموزشی است .

"شیبانی" جذب معلم وظرفیت پذیرش نیرو در مدارس طرح خرید خدمات آموزشی را بر اساس اعلام نیازی دانست که همه ساله از سوی معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل صورت می گیرد.

رئیس اداره مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی آموزش وپرورش استان یزد خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون هیچ تصمیمی درخصوص افزایش ظرفیت و بکارگیری نیروی جدید درمدارس حمایتی صورت نگرفته است .

این مسئول به رایزنی های مستمر و متوالی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش برای پرداخت به موقع حق الزحمه و معوقات معلمان حمایتی اشاره کرد و گفت : با هماهنگی ورایزنی های صورت گرفته با وزارت متبوع سعی و تلاش براین محورمتمرکز شده تا انشاء الله تمام یا اکثریت نیروهای شاغل در مدارس حمایتی به فعالیت خود ادامه دهند .

وی نظارت مستمر کارشناسان مدارس غیردولتی برعملکرد موسسان و فعالیت های مدارس حمایتی را یادآورشد وگفت : این اداره آماده دریافت وبررسی نقطه نظرات مردمی در این راستا است .

ایشان از پیگیری گزارشات مردمی و کارشناسان از مدارس حمایتی دراسرع وقت تاکید کرد و گفت: این گزارشات مطابق قوانین ومقررات در مبادی ذیربط بررسی و در صورت بروز تخلف ، وفق مقررات برخورد خواهدشد.

شیبانی افزود : تص یم گیری درخصوص آینده مدارس حمایتی درزمره سیاست های وزارت آموزش وپرورش است و اداره کل آموزش وپرورش استان نقطه نظرات ، نقاط قوت وضعف و پیشنهادت خود دراین زمینه را به طور مستمر به مسئولین ذیربط کشوری ارائه کرده ومی کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار