گفتن از ناگفته‌های عاشورا زیر خیمه نوجوانان

اصفهان (پانا) - یکی از زیباترین جلوه های عاشورا، همراهی کودکان، نوجوانان و زنان با کاروان کربلا است که در قیام حضرت امام حسین (ع) در روز عاشورا بهترین و حماسی ترین صحنه ها را خلق کردند.

کد مطلب: ۹۵۳۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
گفتن از ناگفته‌های عاشورا زیر خیمه نوجوانان

بوی اسپند محرم نوجوانان را روانه خیمه عزای حسین(ع) در دفتر تخصصی نوجوان می‌کند چون نسل نوجوان امروز می داند نوجوانان و 13 ساله های عاشورا، حماسه ها آفریدند، به همین منظور و جهت آشنایی بیشتر آن‌ها با این حماسه آفرینی و پاسخ به دغدغه ها و ذهنیات نوجوانان، دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به برگزاری روضه با همیاری و همکاری خود نوجوانان اقدام کرده است.
مدیر دفتر تخصصی نوجوان اظهار کرد: برنامه "نوجوانان و گفتن از ناگفته ها" عصر امروز چهارشنبه 20 شهریورماه از ساعت 17 در دفتر تخصصی نوجوان واقع در خیابان لاهور برگزار می‌شود.
اسماسادات نکویی با بیان اینکه نوجوانان و گفتن از ناگفته ها در ادامه طرح پاتوق نوجوانان با عنوان "به وقت نوجوانی" برگزار می‌شود، افزود: نوجوانان این مجموعه برگزارکننده این برنامه هستند.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه توسط نوجوانان افزایش مسئولیت پذیری، شرکت پذیری و تقویت روحیه دینی در مشارکت های اجتماعی آن‌ها است.
نکویی با بیان شرح برنامه خاطرنشان کرد: به منظور شفاف سازی واقعه کربلا، پرسش و پاسخ نوجوانان با حضور ابراهیمی مسئول بنیاد فرهنگی امام صادق (ع) در زمینه عاشورا، دغدغه ها و خرافاتی که وارد این جریان شده است، برگزار می‌شود و در ادامه نوجوانان به مقتل خوانی و روضه خوانی و پخت نذری می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار