لیگ ملت‌های آمریکای شمالی؛ صدرنشینی کانادا تضمین شد

تهران (پانا) – در آخرین روز از هفته دوم لیگ ملت‌های آمریکای شمالی، کانادا توانست با برد خارج از خانه صدرنشینی خود را تضمین کند.

کد مطلب: ۹۵۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های آمریکای شمالی؛ صدرنشینی کانادا تضمین شد

هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ ملت‌های آمریکای شمالی (کونکاکاف) با برگزاری 2 بازی به پایان رسید.

در سطح یک و در مهم‌ترین بازی بامداد امروز که از گروه یک برگزار شد، کوبا که در بازی رفت مقابل کانادا با شکست 6 بر صفر تحقیر شده بود، در بازی برگشت هم در حضور هوادارانش حرفی برای گفتن نداشت و در حالی که کانادا از دقیقه 59 ده نفره شده بود، کوبا تن به شکست یک بر صفر خانگی داد تا برای ششمین بازی متوالی مقابل این تیم شکست بخورد.

برای کانادا در این مسابقه دیویس (9) گلزنی کرد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی کانادا با 6 امتیاز در رده اول قرار گرفت و کوبا هم بدون امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

پیش از این بازی در گروه 4، هائیتی در دیداری که از دقیقه 47 ده نفره شده بود مقابل کوراسائو با تساوی یک بر یک متوقف شد. بدین ترتیب در هر 2 بازی تاریخ دو تیم که هائیتی میزبان بوده، کار با تساوی به پایان رسیده است.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی کوراسائو با 4 امتیاز در رده اول قرار گرفت و هائیتی هم با یک امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

اما در آخرین روز از هفته دوم در سطح دو و در گروه 2 این رقابت‌ها، مونتراست در آخرین دقایق مقابل تماشاگرانش در دیدار با سنت لوسیا با تساوی یک بر یک متوقف شد اما توانست برای اولین بار در تاریخ از این تیم امتیاز بگیرد.

دومینکن هم با گل زودهنگامی که در دقیقه 7 به ثمر رسید یک بر صفر السالوادور را شکست داد.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های مونتراست، السالوادور، دومینیکن و سنت لوسیا به ترتیب با 4، 3، 3 و یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در آخرین بازی از هفته دوم سطح سه که در گروه 3 برگزار شد، پورتوریکو در حضور تماشاگرانش مقابل گواتمالا تحقیر شد و تن به شکست 5 بر صفر داد.

با این نتیجه در جدول رده‌بندی گواتمالا با 6 امتیاز در رده اول قرار گرفت و پورتوریکو هم بدون امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار