برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با موضوع پروژه مهر ۹۸

امیدیه(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش با حضورفرماندار ،مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهری و اداری شهرستان امیدیه در سالن اجتماعات تدبیر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۳۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با موضوع پروژه مهر ۹۸

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با اعلام این خبر گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار بخش مرکزی ،بخشدار جایزان، مدیران سه مقطع ، روسای انجمنهای اولیا و مربیان مدارس دوره های تحصیلی ، روسای شوراها و شهرداران امیدیه و جایزان همچنین روسای شوراها و دهیاران بخش مرکزی و جایزان در سالن اجتماعات تدبیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

کرایی همچنین خواستار توجه ویژه به پروژه مهر سال ۹۸ و نگاه ویژه به این امر مهم شد.

در ادامه بخشدار بخش مرکزی سید حفیظ الله بهور بیان نمود: پایش دادن به مشکلات آموزش و پرورش و وضعیت مدارس هم در سطح شهر و هم در سطح روستاها و اینکه مدارس خاص هم و غم آموزش و پرورش شهرستان نباشد، اظهار کرد :ما باید مدارس حاشیه و روستایی و کم برخوردار را دریابیم و نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم تا بتوانیم به عدالت آموزشی و تحقق اهداف آن نزدیک شویم.

در پایان سید مهران رفیعی فرماندار اعلام کرد : که تمامی امکانات و تلاش و کوشش ما در جهت هر چه بهتر انجام پذیرفتن پروژه مهر ۹۸ تحقق خواهد گرفت . در این راستا نماینده انجمن اولیا و مربیان ونماینده مدیران سه مقطع هم مواردی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار