هلال‌احمر: هیچ زائر ایرانی در حادثه سقوط دیوار بتنی کربلا آسیب ندیده است

تهران (پانا) - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر گفت: تاکنون در حادثه باب الرجاء مقابل حسینیه تهرانی در نزدیک باب القبله حرم مطهر امام حسین(ع) هیچ یک از زائران ایرانی عتبه حسینی و عباسی حاضر در شهر مقدس کربلا در این حادثه آسیب ندیده اند.

کد مطلب: ۹۵۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
هلال‌احمر: هیچ زائر ایرانی در حادثه سقوط دیوار بتنی کربلا آسیب ندیده است

«محمدتقی حلی ساز» عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از محل وقوع این حادثه ازدحام جمعیت در محل سرداب حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلا تاکنون ۱۸ کشته و ۷۰ زخمی بر جای گذاشته است.

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به عنوان زیرمجموعه جمعیت هلال احمر و همکار سازمان حج و زیارت، ماموریت اصلی خود را تامین سلامت زائران حج تمتع، عمره و عتبات عالیات قرار داده و تمام تلاش خود را صرف می کند تا زائران سرزمین وحی و عتبات مقدس با اطمینان از حضور امکانات و متخصصان مجرب ایرانی عرصه پزشکی و سلامت در کنار خود، بدون نگرانی از وضعیت جسمانی خود هرچه بیشتر از سفر خود بهره ببرند.

این مرکز پزشکی عهده‌ دار تمامی مسائل بهداشتی و درمانی زائرین ایرانی در سه کشور زیارتی عربستان، عراق و سوریه است که با جذب و بهره­ گیری از کادر بهداشتی و درمانی مجرب کشور در سطوح مختلف با ایجاد بیمارستان و درمانگاه ­های عمومی و تخصصی در کشورهای هدف به زائرین ایرانی این کشورها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می­‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار