اقدامات آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت آتش‌نشانان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ۸۹ نقطه شهر تهران به شهروندان امدادرسانی خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۵۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد حضور دسته‌جات عزاداری در طول روز در خیابان‌ها هستیم شاهد وقوع یکسری ترافیک کاذب هستیم.

وی گفت: از این رو و برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: کما فی‌سابق ۱۳۱ ایستگاه آتش‌نشانی به صورت دائمی اقدام به کمک‌رسانی به هموطنان خواهند کرد اما تعدادی ایستگاه موقت نیز ایجاد شده است.

ملکی ادامه داد: از این رو آتش‌نشانان با استفاده از ۷۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت مجموعاً در ۸۹ نقطه شهر استقرار می‌یابند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات اولیه را انجام دهند.

وی گفت: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم تا هر کجا خودروی آتش‌نشانی با آژیر روشن دیدند راه را برای عبور این خودروها باز کنند تا خدای ناکرده شاهد وقوع حوادث تلخی نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار